شناسهٔ خبر: 67299484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور جمعی از مسوولان؛

سالن ورزشی صالحین روستای صلوات‌آباد در سنندج افتتاح شد

سنندج_آیین افتتاح سالن ورزشی صالحین روستایی صلوات آباد در شهرستان سنندج با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سالن ورزشی صالحین روستای صلوات آباد از توابع شهرستان سنندج عصر جمعه با حضور «شهرام عظیمی» مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان، رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی دیگر مسؤولان و مردم افتتاح شد.

این سالن ورزشی توسط سپاه بیت‌المقدس استان احداث شده و اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز تجهیزات و اقلام ورزشی به این سالن اختصاص داده است‌.

سالن ورزشی صالحین روستای صلوات‌آباد در سنندج افتتاح شد

«شهرام عظیمی» مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری در آئین افتتاح این سالن اظهار کرد: روستاییان مستضعفین به گفته مقام معظم رهبری صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به این قشر افتخار بزرگی برای مسئولین است.

وی تصریح کرد: یکی از همکاری‌های خوب وزارت ورزش و جوانان با نهاد سپاه احداث و تجهیز این نوع فضاهای ورزشی در مناطق روستایی است که می‌تواند به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استعدادیابی در میان آنان بسیار مثمر ثمر باشد.

عظیمی اذعان داشت: سپاه پاسداران و نهاد بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس نقش اساسی داشته و ما نیز قدردان رشادت‌های آنها هستیم.

سالن ورزشی صالحین روستای صلوات‌آباد در سنندج افتتاح شد

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: اهدای یک تخته تشک و تجهیزات دیگر ورزشی به سالن صالحین روستای صلوات آباد از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان یکی از نمونه‌های همکاری خوبی است که امروز در حضور مردم این روستا انجام گرفت.

وی یادآور شد که در این دولت اقدامات خوبی در زمینه توسعه ورزش در مناطق روستایی انجام گرفت و امیدواریم این نهضت خدمت که توسط رئیس جمهور شهیدمان به راه اندازی شده همچنان ادامه پیدا کند.

سالن ورزشی صالحین روستای صلوات‌آباد در سنندج افتتاح شد

سردار «جمشید رضایی» جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در این آئین گفت: جوانان برومندی از مناطق روستایی سنندج سربرآورده و روستاییان این شهرستان به ویژه روستای صلوات آباد شهدای گرانقدری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند که جا دارد خدمات ارزنده ایی به یاد شهدا برای این مناطق اجرا شود.

وی همچنین اشاره به اینکه تاکنون ۷۸ سالن صالحین در روستاهای سراسر استان کردستان احداث شده است افزود: این سالن‌ها به جهت ترویج ورزش و تشویق جوانان به فعالیت‌های تربیت بدنی و غنی شدن اوقات فراغت آنان به همت سپاه احداث شده‌اند و ظرفیت استفاده دیگر روستاهای اطراف را نیز دارند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که احداث این سالن‌ها منشأ شناسایی استعدادهای درخشان و معرفی ورزشکاران کردستانی به تیم‌های ملی شود و افتخارات بزرگی را برای کشور و استان کردستان به ارمغان بیاورند.

نظر شما