شناسهٔ خبر: 67299294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مسئولان قضایی خراسان شمالی‌ با هزار و ۳۰۰ نفر از مراجعان دیدار کردند

مسئولان قضایی دادگستری استان خراسان شمالی در سه ماهه ابتدایی سال به مشکلات حقوقی و قضایی هزار و ۳۰۰نفر از مراجعان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - همزمان با اولین روز از هفته قوه قضاییه میز خدمت دستگاه قضایی استان خراسان شمالی امروز در مصلی بجنورد پذیرای مردم بود.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی؛ شرایطی فراهم شد تا مراجعان بتوانند با آسودگی خاطر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی خود را با مسؤولان قضایی و همچنین مدیران کل سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی در استان در میان بگذارند.

حجت الإسلام والمسلمین براتی‌زاده، اظهار کرد: بعضی از مراجعه‌کنندگان دغدغه مسائل عمومی را داشتند و برخی نیز در مورد روند رسیدگی‌های قضایی و صدور احکام ابهاماتی را مطرح نمودند که حسب مورد ارشاد و راهنمایی شدند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصتی است مغتنم برای معرفی عملکرد‌ها و دستاورد‌های دستگاه قضایی به افکار عمومی، بیان کرد: شهروندان عزیز و هم استانی‌ها گرامی می‌توانند از طرق مقتضی از جمله از مسیر‌های ارتباطی پیش‌بینی شده از قبیل میز خدمت‌ها و یا ملاقات‌های عمومی روز‌های دوشنبه هر هفته، مشکلات قضایی و حقوقی خود را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته وظیفه مسئولان قضایی است و تلاش می‌شود با صبر و حوصله کافی و سعه صدر مطالبات طرح شده از طریق مجاری ذی‌ربط تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخ مراجعان تمام و کمال داده شود.

طبق آمار‌های موجود در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از مراجعین در روز‌های دوشنبه هر هفته با رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی دیدار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما