شناسهٔ خبر: 67299259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان:

همراهی هیئت های اندیشه ورز استان با ستاد انتخابات نشانه تدین آنهاست

سیدعلی مهاجر گفت: با توجه به بی‌شرمی و خباثت بدخواهان نظام و تجربه‌ی گذشته، باید برای هر فتنه و تهدیدی آماده و هوشیار باشیم و با اقدامات پیش‌گیرانه از اتفاقاتی که در گذشته تجربه شده است، جلوگیری نماییم.

صاحب‌خبر -

همراهی هیئت های اندیشه ورز استان با ستاد انتخابات نشانه تدین آنهاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان در نشست معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها و هیئت اندیشه‌ورز امنیتی بیان داشت:دولت مردمی خود را موظف می‌داند در راستای شعار خود که برگرفته از باورهای دینی و اعتقادی است، از نخبگان مردمی برای راهبری درست کارها استفاده کند.

وی اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایثارگران عامل با تجربه متراکم و گران سنگ خود، فضای آرام بازنشستگی را رها کرده و بدون چشم داشت، به یاری دولت شتافته و با ستاد انتخابات استان هم‌راه شدند که نشان دهنده تدین تشرع و دل‌سوزی آنها است.

مهاجر تصریح کرد: معاونین سیاسی فرمانداری‌ها که هم دبیر ستاد انتخابات و هم دبیر ستاد امنیت انتخابات هستند، به‌واسطه تعدد وظایف خود در برگزاری انتخابات به دست‌گیری و کمک هیئت اندیشه‌ورز احتیاج خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به بی‌شرمی و خباثت بی‌حد دشمنان، معاندین و بدخواهان نظام و تجربه‌ی گذشته، باید برای هر فتنه و تهدیدی آماده و هوشیار باشیم و با اقدامات پیش‌گیرانه از اتفاقاتی که در گذشته تجربه شده است، جلوگیری نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان عنوان کرد: اعلام پیروزی زود هنگام توسط برخی از نامزدها و طرفداران آن‌ها یادآور فتنه سال ۸۸ است لذا باید هوشیار باشیم و اقدامات پیش‌گیرانه داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت اندیشه‌ورز امنیتی با رصد میدانی، با تجربه عملی و فکری خود، می‌تواند در تصمیم سازی و اقدامات پیش‌گیرانه‌ی موثر، بسیار کمک کننده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما