شناسهٔ خبر: 67298987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان:

جسد نوجوان غرق شده در سفیدرود پس از ۳ روز پیدا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: جسد نوجوان ۱۲ساله که روز چهارشنبه هفته گذشته در رودخانه سفیدرود غرق شده بود، پس از سه روز تلاش و تجسس تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیروهای سازمان آتش نشانی رشت و مردم محلی عصر امروز پیدا شد.

صاحب‌خبر -

کمیل پرناک در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: غرق شدن نوجوان ۱۲ ساله اهل شهرستان خرمدره در رودخانه سفیدرود شهرستان رودبار، در ساعت ۱۵ عصر روز چهارشنبه سی‌ام خرداد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جست و جو ۱۱۲ هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

جسد نوجوان غرق شده در سفیدرود پس از ۳ روز پیدا شد

وی افزود: بلافاصله چند تیم امداد نجات در محل حادثه حاضر شدند و از نخستین ساعات اعلام خبر عملیات جست و جو به صورت پیاده و با خودرو در محدوده حاشیه رودخانه سفیدرود، کانال‌های آب، شالیزارهای رستم آباد، جمشید آباد و سایر نقاط توسط نیروهای امدادی آغاز شد.

جسد نوجوان غرق شده در سفیدرود پس از ۳ روز پیدا شد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: این نوجوان به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و بی توجهی والدین و همچنین گل آلود و بالا بودن سطح آب در رودخانه سفیدرود غرق شده است.

جسد نوجوان غرق شده در سفیدرود پس از ۳ روز پیدا شد

پرناک خاطرنشان کرد: سه تیم جمعیت هلال احمر رودبار، یک تیم واکنش سریع مرکز استان گیلان، یک تیم چهارنفره و یک تیم عملیاتی از معاونت امداد و نجات و یک تیم پنج نیروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت و نیروهای مردمی از ساعت هشت صبح امروز در جست و جو بودند، که پس از سه روز تجسس و تلاش همه نیروها، جسد نوجوان غرق شده ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز حدود ۱۸ کیلومتر دورتر محل حادثه و در انتهای پارک جنگلی ساحلی درنیکا رودبار پیدا شد.

وی از همکاری و تلاش‌های نیروهای مردمی برای یافتن جسد نوجوان غرق شده قدردانی کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان، شهروندان و مسافران هنگام حضور در سواحل و رودخانه‌ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

نظر شما