شناسهٔ خبر: 67298949 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی واحد‌های فرآیندی ارتقا کیفیت محصولات فاز۲ پالایشگاه آبادان

واحد‌های فرآیندی ارتقا کیفیت محصولات فاز۲ پالایشگاه آبادان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در آیین راه اندازی واحد‌های فرآیندی ارتقا کیفیت محصولات طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان گفت: این طرح ملی یادگار شهید رییسی است و بخشی از عملیات ساخت همچنین بهره برداری مقدماتی آن در اسفند ۱۴۰۱ با حضور و توسط رییس جمهور انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری این طرح ملی محصولات تولیدی این واحد کیفی سازی شده و به محصولات مرغوب با استاندارد یورو ۵ تبدیل خواهند شد.
فرهاد احمدی افزود: بخش اعظم تجهیزات فاز دوم پالایشگاه آبادان که فرآیند پیچیده و منحصر به فرد تبدیل نفت و گاز در آن انجام می‌شود ایرانی و ساخت شرکت‌های ایرانی است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان نفت ایران با اشاره به استفاده از نیرو‌های بومی خوزستان بویژه جوانان آبادانی و خرمشهری در این طرح، از اشتغالزایی بیش از ۷هزار نفر در طول ۵سال اخیر بواسطه ساخت و بهره برداری از این طرح ملی خبر داد.

از مدیران، نقش آفرینان و دست اندرکاران طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان در این آیین قدردانی شد. 

<div id="video-display-embed-code_11240927"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265193/11240927?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما