شناسهٔ خبر: 67298902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز؛

برای مدیران دولت در شهرستان،شانی بالاتر از خدمت به مردم نیست

فتوحی گفت: امروز برای مدیران دولت سیزدهم و مردمی در شهرستان البرز، هیچ شان و منزلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و این رویکردی است که شهید رئیسی در پیش گرفتند و باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در رویداد رسانه‌ای امید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت اظهار داشت: دولت سیزدهم ثابت کرد که مشکلات و کاستی‌های موجود را با تکیه بر قوای داخلی و رویکرد جهادی حل کرد و این جزء روحیه شخص شهید رئیسی بود که توانست چرخه کشور را به مدار توسعه و پیشرفت برگرداند.

وی افزود: در بسیاری از موضوعات و معیارها دولت سیزدهم پیشتاز بود و توانست گره‌های جدی و چندین ساله کشور را حل کند، مانند موضوع مسکن که علی رغم توجه لازم در دولت‌های گذشته به این حوزه در استان، در آینده نزدیک در بخش محمدیه شاهد بهره‌برداری از واحدهای متعددی خواهیم بود که گامی موثر در حوزه تامین مسکن برداشته خواهد شد.

فتوحی افزود: همین رویه و رویکرد در شهرستان البرز نیز جاری است و بسیاری از پروژه‌هایی که بیش از ۱۰ و یا حتی ۲۰ سال به طول انجامیده است، مانند کتابخانه و درمانگاه شهر بیدستان و یا تصفیه خانه شریف‌آباد، در این دولت به طور جد پیگیری گردید و اکنون با پیشرفت و سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال تکمیل و یا آماده بهره‌بردارب می‌باشند.

سرپرست فرماندری البرز تاکید کرد: باعث افتخار است که امروز برای مدیران دولت سیزدهم و مردمی در شهرستان البرز، هیچ شان و منزلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و این رویکردی است که شخص شهید رئیسی در پیش گرفتند و باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

حامد فتوحی با اشاره به وضعیت رسانه‌ای در سطح کشور گفت: با توجه به حجمه‌ی شدید و همه جانبه و چندین بعدی دشمن در فضای رسانه‌ای، می‌طلبد که در این حوزه فعالیت بیشتر، دقیق‌تر و هدفمندتری صورت گیرد تا ضمن امید آفرینی به ویژه به جوانان، سلامت فضای روانی و اجتماعی کشور نیز ارتقا یابد و رسانه‌ی ما به عنوان رسانه مرجع مخاطبان، به جای اخبار خلاف واقع و خبیثانه دشمنان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این برنامه که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، محورهای معین شده حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و بهداشت و درمان تشریح گردید و اخبار و مطالب، در قالب قوانین رویداد، داوری خواهد شد.

 

انتهای پیام 

نظر شما