شناسهٔ خبر: 67298269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه شهرستان میناب:

دستگاه قضا؛دستگاهی است که دنبال احقاق حقوق مردم است

ایت الله ابراهیمی نماینده منتخب مردم استان هرمزگان درمجلس خبرگان رهبری گفت:شهرستان میناب دیگرنزدیک است باتوجه به کم آبی نامش عوض شود و جاهای دیگر به فکر انتقال آب میناب نباشند میناب خودش مشکل آب دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ظهر امروز آیت الله محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باتبریک عید سعید غدیر و هفته قوه قضائیه گفت: شهرستان میناب دیگرنزدیک است باتوجه به کم آبی نامش عوض شود و جاهای دیگر به فکر انتقال آب میناب نباشند میناب خودش مشکل آب دارد.

 

امام جمعه میناب ازهمه مدیران و مسئولین استان خواست در خصوص مشکل آب میناب فکراساسی کنند.

 

وی به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود ؛دستگاه قضا؛دستگاهی است که دنبال احقاق مردم است وکشف حقیقت است ودنبال رفع خصومت بین مردم است.

 

آیت الله ابراهیمی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی وروزتبلیغ اشاره کرد و ضمن تبریک به کارکنان این مجموعه افزود:تبلیغ وتلاش مبلغان دینی نقش بسیار مهمی در ترویج دین و معارف دینی دارد.

 

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:تبلیغ دین درمرحله اول کار پیامبران الهی وخاتم الانبیاست وماموریت اول رهبران الهی بوده و تبلیغ بعدازانبیاء و اوصیاء، کارعالمان دین بوده است.

امام جمعه میناب به روز اصناف اشاره کرد و باتبریک به اصناف و بازاریان گفت:درطول تاریخ اسلام وتاریخ تشیع اصناف و بازاریان نقش مهمی در ترویج و معارف دینی داشته اند.

 

نظر شما