شناسهٔ خبر: 67298083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

اوکراین با برگشت رویایی مقابل اسلواکی به جام برگشت!

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛ تیم ملی اوکراین در هشتمین روز مسابقات یورو ۲۰۲۴ با برتری مقابل اسلواکی، ضمن کسب نخستین پیروزی خود به صعود از گروه E امیدوار شد.

صاحب‌خبر -

در هشتمین روز هفدهمین دوره رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی اسلواکی و اوکراین از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در دور دوم رقابت‌های گروه E در ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود اوکراین خاتمه یافت.

در این دیدار شاگردان فرانچسکو کالتزونا از دقایق ابتدایی مسابقه حملات متعدد روی دروازه اوکراین نشان دادند و در چند مورد تا آستانه به ثمر رسیدن گل نیز پیش رفتند اما آناتولی تروبین سنگربان اوکراینی‌ها که پس از عملکرد ضعیف لونین در بازی با رومانی جایگزین او در درون دروازه شده بود به خوبی در مقابل ضربات بازیکنان اسلواکی مقاومت کرد. سرانجام در دقیقه 17 اسلواکی توسط ایوان شرانز به گل برتری رسید.

در ادامه اوکراینی‌ها برای فراز از شکست و باقی نگه داشتن امیدهای خود برای صعود حملاتی روی دروازه تیم اسلواکی تدارک دیدند که در یک مورد تیر دروازه مارتین دوبروفکا مانع از گلزنی آنها شد. با شروع نیمه دوم اوکراینی‌ها که دیگری چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات زیادی را تدارک دیدند و در نهایت در دقیقه 54 میکولا شاپارنکو روی پاس در عرض زینچکو موفق به زدن نخستین گل اوکراینی‌ها در این مسابقه شد.

اوکراین که با به ثمر رساندن گل تساوی انگیزه زیادی پیدا کرده بود به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 80  بار دیگر روی هوش و نبوغ شاپارنکو و پاس عمقی و پشت مدافعانی که برای رومن یارمچوک ارسال کرد،  توسط مهاجم والنسیا به گل دوم رسید. یارمچوک با به ثمر رساندن این گل، پنجاهمین گل این دوره از مسابقات را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما