شناسهٔ خبر: 67298011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مقاومت : ترورها هرگز خدشه‌ای به اراده ما وارد نخواهد کرد - اکونیو

اقتصاد ایران: گردان مقاومت در جنین واقع در کرانه باختری تاکید کرد که اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی هرگز خدشه‌ای به عزم و اراده رزمندگان مقاومت وارد نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گردان جنین وابسته به سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی خدشه‌ای به مقاومت و اراده مبارزان وارد نخواهد کرد.

گردان جنین در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه فلسطینی در کرانه باختری تاکید کرد: ترورها، هرگز خدشه‌ای به عزم و اراده ما وارد نخواهد کرد.

از سوی دیگر رزمندگان مقاومت به سمت یکی از ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هنگام عبور از نزدیکی ورودی شهرک جبع در جنوب جنین در کرانه باختری تیراندازی کردند.

خاطر نشان می شود منابع خبری فلسطین امروز جمعه از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به قلقیلیه، واقع در کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این یورش سه نفر از رزمندگان مقاومت فلسطین به شهادت رسیدند.

صهیونیست‌ها مدعی شدند که در جریان این عملیات یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رسانده‌اند. نظامیان صهیونیست با ایجاد کمربند امنیتی مانع نزدیک شدن آمبولانس‌ها به محل این ترور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما