شناسهٔ خبر: 67297962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی 

در جلسه‌ای به ریاست فرماندار میاندوآب و با حضور مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه شهدای آذربایجان غربی و اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی اندیشیده شد

صاحب‌خبر -
برگزاری دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد که یکی از اقدامات جانبی در این راستا طبع و نشر کتب است، برای هر یک از شهدا سعی خواهد شد یک ویژه‌نامه یا یک کتاب منتشر شود که در برگیرنده زندگی‌نامه، آثار، دلنوشته و. خواهد بود همچنین در این کتب مصاحبه‌هایی با رزمندگان و همسنگران شهدا منتشر خواهد شد.
 
وی افزود:دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در قالب کمیته‌های ۲۰ گانه با تشریح وظایف کمیته‌ها برگزار خواهد شد و فرماندار میاندوآب به عنوان رییس ستاد یادواره شهدای شهرستان مسئولیت هماهنگی برای برگزاری این کنگره را برعهده خواهد داشت و شهرستان میاندوآب نیز میزبان اجلاسیه شهدای شهرستان در قالب کنگره ۱۲ هزار شهید خواهد بود
 
محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت:میاندوآب دژ مستحکم انقلاب است، در تاریخ انقلاب این هجم از انقلاب دوستی و ولایتمداری در شهرستان میاندوآب بی سابقه بوده و شایسته تحسین و ستایش است.
 
وی افزد:با بکارگیری تمامی امکانات و با مشارکت مردم شهید پرور میاندوآب در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره اقدام خواهیم کرد.
 
وی گفت:در مبارزه با دشمنان انقلاب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، باید بدانیم از کدام سلاح و امکانات در کجا و چه شرایطی استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
 
سرهنگ پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت:جریان سازی برای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان باید بگونه‌ای باشد که اثر بخشی این کار فرهنگی فاخر در جامعه کاملا ملموس و مشهود باشد.
 
وی افزود:هدف از برگزاری کنگره ۱۲هزار شهید والامقام استان، تقویت انسجام و همدلی نسل جدید با نسل انقلاب، فضا سازی ارزشی، امیدآفرینی و انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب، امام راحل و شهدا به نسل جدید خواهد بود که برای دستیابی به نتیجه مطلوب، استفاده از ابزار‌های روز با درنظر گرفتن نیاز جامعه هدف با اولویت تولید محتوا در فضای مجازی مدنظر قرار خواهد گرفت.

نظر شما