شناسهٔ خبر: 67297960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۹۱۶ زندانی در استان همدان به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی ۹۱۶ زندانی در استان همدان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، همزمان با آغاز هفته‌ قوه‌ قضاییه، رئیس کل دادگستری استان همدان و جمعی از مسئولان قضایی استان در چند برنامه‌ی ویژه‌ این روز شرکت کردند.

غبارروبی مزار شهدا، دیدار نماینده‌ ولی فقیه در استان، حضور در میز خدمت دائمی نماز جمعه و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته بود که با حضور مسئولان قضایی استان انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در راستای اجرای سند تحول و تعالی، اقدامات از فروردین آغاز شده است که از جمله تعلق بیش از یک سوم عفو کشور در استان بود که پس از بررسی ۱۵۰۰ پرونده ۹۱۶ فقره شامل عفو شد.

محمدی مهر افزود: برقراری میز خدمت دائمی در نماز جمعه، هماهنگی کامل با دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات به منظور سلامت و امنیت اجرای آن از اقدامات دیگر بوده است.

او تأکید کرد: استان همدان رتبه‌ نخست را در جلوگیری از فرار مالیاتی به دست آورده است.

<div id="video-display-embed-code_11238087"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265129/11238087?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما