شناسهٔ خبر: 67297947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

خلاصه دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

دومین مناظره انتخاباتی، با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» برگزار و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در حدود چهار ساعت به بیان دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دومین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از دقایقی قبل با حضور آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علی زاکانی، امیرحسین قاضی زاده و محمدباقر قالیباف  نامزد انتخابات و با موضوع اقتصادی (خدمات رسانی عدالت‌محور دولت) آغاز شد.  به نقل از تسنیم، پیش از شروع مناظره، قرعه کشی برای محل نشستن هر کاندیدا انجام شد و به این ترتیب چینش نشستن هر 6 نفر عبارت بود از: 

1:‌سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صندلی شماره

2:محمدباقر قالیباف صندلی شماره

3: مصطفی پورمحمدی صندلی شماره

4:علیرضا زاکانی صندلی شماره

5:مسعود پزشکیان صندلی شماره

6: سعید جلیلی

تغییر دکور

مناظره دوم در حالی برگزار شد که برگزارکنندگان مناظره به برخی انتقادات صورت گرفته درباره  مناظره قبلی پاسخ مثبت داده و تغییراتی را ایجاد کرده‌اند.

1) مراسم طولانی یکی دو ساعته قبل از برگزاری مناظره، کاهش یافته و دیگر از آن تشریفات و مدت زمان طولانی که صرف قرعه کشی و برنامه‌های دیگر می‌شد خبری نیست.

2) میزهایی برای نامزدها قرار داده شده و از دکوراسیون قبلی که نامزدهای روی مبل می‌نشستند و  جایی برای استقرار کاغذها و نوشته‌های خود نداشتند خبری نیست.

3) تاخیر در برگزاری مناظره از 20 دقیقه در جلسه قبل به 8 دقیقه در مناظره دوم کاهش یافته است.

نظر شما