شناسهٔ خبر: 67297720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

بندرعباس | برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۳ با حضور معاون عمرانی فرمانداری ،رییس و کارشناس تخصصی بهزیستی و اعضای کمیته مناسب سازی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس سلیمانی معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس در این جلسه براهمیت و ضرورت مناسب سازی و همچنین تعامل تنگاتنگ ادارات بخصوص شهرداری،بانک ها،آموزش و پرورش و سایر ارگانها درخصوص مناسب سازی و دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و سالمندان و انجام هرچه سریعتر مناسب سازی شهرک سجادیه با توجه به تردد نابینایان تاکید کرد.

لزوم رعایت استانداردهای مناسب سازی سطح شهر و فعالیت بیش از پیش شهرداری ها در این خصوص و دسترس پذیری و مناسب سازی یکی از شعب بانک رفاه که بانک عامل افراد دارای معلولیت و سالمندان می باشد از دیگر تاکیدات مهندس سلیمانی در این جلسه بود .

وی همچنین دستور ارائه گزارش  عملکرد شهرداران در جلسه بعدی ستاد هماهنگی مناسب سازی را صادر نمود.

در ادامه فائزه زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و دبیر کمیته مناسب سازی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مناسب سازی معابر واماکن عمومی سطح شهرستان ارائه نمود.

هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان

نظر شما