شناسهٔ خبر: 67297713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خانه‌تکانی سنگین در استقلال؟

ایرنا

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، ۶ تا ۸ بازیکن این تیم در فهرست خروج قرار دارند و باید به فکر تیم جدید باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌وسوم به مقام نایب قهرمانی رسید و اکنون مدیران باشگاه استقلال در اندیشه بستن تیمی قوی هستند تا بتوانند در فصل جاری، علاوه بر رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، در آسیا نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، گمانه‌زنی های زیادی درباره فهرست ورود و خروج استقلال مطرح شد. فهرستی که به طور حتم باید از سوی سرمربی در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا مدیران باشگاه، بر اساس آن به دنبال بستن تیم باشند.

اگرچه در روزهای گذشته با برخی از بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکراتی صورت گرفته و نفراتی چون مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی، برای ادامه حضور در استقلال، توافقاتی انجام داده‌اند، اما در مقطع فعلی مهم‌ترین مساله فهرست خروجی استقلال است.

خانه‌تکانی در استقلال؛ ۶ تا ۸ بازیکن در فهرست خروج

اخبار دریافتی حکایت از این دارد که ۶ بازیکن در فهرست خروج این تیم قرار دارند. البته اگر بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب شوند، شاید این تعداد به هشت نفر هم برسد.

برخی از این بازیکنان قراردادهایشان با استقلال به پایان رسیده و می‌توانند به راحتی از جمع آبی‌پوشان جدا شوند، اما قرار است به نفراتی که هنوز قرارداد دارند به طورت رسمی اعلام شود تا تیم آینده‌شان را مشخص کنند.

به طور حتم در این هفته اتفاقات مهمی در استقلال رخ خواهد داد، اتفاقاتی که از اوایل هفته استارت آن زده می‌شود.

نظر شما