شناسهٔ خبر: 67297540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرکت عمران پردیس از اجرای مقاوم‌سازی محل نشست زمین در فاز ۱۱ خبر داد

پردیس- ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مقاوم سازی نشست زمین در خیابان هنر درفاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در حال اجرا است و تا ۳ ماه دیگر به اتمام می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز جمعه درحاشیه بازدید خود از محل نشست زمین در فاز۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: خیابان هنر از دو هفته قبل براثر نشست زمین غیرقابل تردد شده است و تا ۳ ماه آینده باز سازی و بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ماشین آلات درحال کارهستند و زیرسازی محدوده تخریب شده بر اساس استاندارد انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برای سهولت تردد ساکنان میانبری از پشت ساختمانها ایجاد شده است که ساکنان تا زمان بازگشایی مسیر مسدود شده از آن استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:مقاوم سازی محل نشست زمین در فاز ۱۱ در حال اجرا است

طرح ایمن سازی مسیر در حال انجام است

مدیر راهبردی فاز۱۱مسکن مهر پردیس گفت:مشاور اقدام به طراحی ایمن سازی مسیر کرده و بلافاصله این طرح به پیمانکارمربوطه قرارگاه خاتم ابلاغ شده است.

مختاری ادامه داد:ماشین آلات و تجهیزات عمرانی درحال اجرای عملیات ایمن سازی هستند ،پروسه ایمن سازی بر اساس زمان بندی که مشاوربه پیمانکار ابلاغ کرده در حدود ۳ ماه طول می کشد.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان آب و گاز نیزباید نسبت به جابجایی کابل ها و شبکه آب و فاضلاب اقدام کنند تا پروژه دچار مشکل نشود و پروژه در زمان بندی اعلامی تکمیل شود تا ساکنان بتوانند مجددا از معبری که مسدود شده استفاده کنند.

مدیرراهبردی فاز۱۱مسکن مهرتوضیح داد: پس از اجرای خاکبرداری نسبت به سبک سازی جداره اقدام می شود ، نصب ۱۵۰ شمع ۲۵ متری ، احداث دیوار حایل و در نهایت خاکبرداری قسمت های آسیب دیده انجام و مجدد رو سازی پروژه اجرا می شود.

مختاری ادامه داد: در ابتدی کار خاکبرداری و در مرحله بعد نسبت به سبک سازی جداره اقدام و در مرحله بعدی ۱۵۰ شمع ۲۵ متری احداث و دیوارهای حایل ساخته در نهایت خاکبرداری قسمت هایی که آسیب دیده اجرا ودر مرحله آخرمجدد روسازی پروژه انجام می شود.

بنا بر مشاهدات خبرنگار ایرنا نشست زمین از دو هفته گذشته در خیابان هنر فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بیشتر شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزارنفردرشرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما