شناسهٔ خبر: 67297476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میز خدمت دادگستری در میعادگاه نماز جمعه اصفهان

افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام اسدالله جعفری، میزان پرونده‌های وارده در مراحل مختلف رسیدگی به دادگستری را بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار پرونده در سال گذشته اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک میلیون و ۷۸ هزار پرونده با تلاش مسئولان قضایی استان مختومه شده است.

 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11237809"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265103/11237809?width=600&height=350"></script></div>


وی همچنین به افزایش تعداد شعبات دادگستری با هدف سرعت گرفتن در رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۲۶ شعبه به شعبه‌های دادگستری‌های استان اضافه شده و تا پایان سال هم ۲۰ شعبه جدید اضافه خواهد شد.

افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری استان
 

نظر شما