شناسهٔ خبر: 67297436 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شبنم مقدمی بازیگر «شغال» شد

سهیلا شهبازی

شبنم مقدمی به سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی پیوسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی این روزها آخرین مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند و شبنم مقدمی به این سریال پیوسته است.

پیش از این حضور مهدی سلطانی و امیرحسین فتحی در این سریال قطعی شده بود.

شبنم مقدمی که این روزها «خجالت نکش ۲» را روی پرده سینما دارد، بازیگری را از دهه ۷۰ با تئاتر آغاز کرد و با ایفای در ژانرهای مختلف کمدی، درام، تاریخی و… تاکنون دیده شده است.

فعالیت‌های سینمایی مقدمی با حضور در فیلم  «به نام پدر»  به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا جدی‌تر شد و پس از آن با کارگردان‌های سرشناسی از جمله اصغر فرهادی، ایرج کریمی،  سیروس مقدم،  رضا میرکریمی، مازیار میری، کمال تبریزی، سعید روستایی، نرگس آبیار و عباس کیارستمی همکاری داشته است.  

او همچنین در سریال‌های متعددی از جمله «زیر تیغ»، «هفت سنگ»، «مدینه»، «ابله»، «هیولا»، «خاتون»، «بی‌گناه»، «مردم معمولی»  و  «شبکه مخفی زنان»  و… به ایفای نقش پرداخته  است.  

شبنم مقدمی تاکنون منتخب حدود ۲۰ نامزدی و برنده بیش از ۱۰ جایزه بازیگری در جشنواره‌های مختلف از جمله فیلم فجر، فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، جشن انجمن منتقدان، جشن خانه سینما، جشن حافظ و… بوده است.  

او همچنین تا به امروز توانسته دو بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «امروز» در جشنواره سی‌ودوم و فیلم‌های «نفس» و «زاپاس» در جشنواره سی‌وچهارم شود.

سایر بازیگران سریال که همگی از چهره‌های شناخته شده هستند، به زودی معرفی می‌شوند.  

«شغال» محصول نبراس پیکچرز است و از پلتفرم «نبراس» پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما