شناسهٔ خبر: 67297397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سرانجام ماراتن انتخاب کادر فنی استقلال به پیچ آخر خود رسید

لیست نکونام در دست مدیران؛ این بازیکن حتماً باید در استقلال بماند

استقلال از روزهای قبل به طور جدی درگیر پروسه انتخاب سرمربی بود و شایعات فراوانی پیرامون جدایی جواد نکونام به گوش می‌رسید ولی ظاهرا داستان سرانجام دیگری پیدا کرده و قرار است جواد در لیگ بیست و چهارم نیز هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از توافق دوباره استقلال با جواد نکونام که به احتمال فراوان طی ۴۸ ساعت آینده جنبه قطعی به خود خواهد گرفت و مهم‌ترین اولویت این باشگاه، موفقیت در عرصه نقل و انتقالات است. همان عرصه‌ای که جواد نکونام در طول لیگ بیست و سوم بابت آن بارها با مدیریت قبلی دچار چالش شده بود. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال فهرستی از بازیکنان مورد نظر خودش که فصل قبل در زمره آبی پوشان محسوب می‌شدند و نکونام تاکید دارد در لیگ بیست و چهارم هم حتماً باید پیراهن آبی را بر تن کنند به کادر مدیریتی باشگاه ارائه کرده تا زمینه برای تمدید قرارداد آنها فراهم شود.

از قرار معلوم روزبه چشمی اولین نفر در فهرست مذکور تلقی می‌شود. البته این مسئله به معنای انفعال در جذب بازیکنان جدید نیست و قرار شده بلافاصله پس از تکمیل لیست خرید استقلال، هر دو پروسه به صورت همزمان و موازی جلو برود.

نظر شما