شناسهٔ خبر: 67297139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ممنوعیت توقف غیرمجاز موتورسیکلت در زیر پل حافظ

شهردار منطقه ۱۱ از دریافت حکم دادستانی و برخورد جدی نیروی انتظامی و پلیس راهور برای جلوگیری از توقف غیرمجاز موتورسیلکت‌ها در زیر پل حافظ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱، از دریافت حکم دادستانی و برخورد جدی نیروی انتظامی و پلیس راهور برای جلوگیری از توقف غیرمجاز موتورسیلکت‌ها در زیر پل حافظ خبر داد و گفت: با توجه به وجود بازارهای تخصصی تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری در خیابان جمهوری و تقاطع آن با خیابان حافظ و قرارگرفتن مجتمع‌های تجاری علاءالدین و چارسو در این تقاطع، جاذبه‌های سفر و تردد روزانه با موتورسیکلت‌ها در این تقاطع بسیار بالا و بیش از دو میلیون نفر در روز تخمین زده می‌شود.

موسوی افزود: این امر موجب بروز مشکل ترافیکی و سنگین‌شدن ترافیک خیابان جمهوری و حافظ شده و به همین دلیل شهرداری منطقه ۱۱ با بازدیدهای میدانی از محل به همراه پلیس راهور و کلانتری و پس از جلسات متعدد، نسبت به دریافت حکم دادستانی مجوز برخورد با این معضل اقدام کرد.

وی همچنین بیان کرد: پس از اخذ مجوز لازم مراجع ذی‌صلاح، اقدامات لازم برای استقرار عوامل راهور و نیروی انتظامی به همراه کفی به منظور انتقال به پارکینگ موتورسیکلت‌هایی که مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی و توقف غیرمجاز در محدوده‌های مورد نظر شده‌اند، انجام شد.

شهردار منطقه ۱۱ با یادآوری این مطلب که «رعایت قوانین و همراهی مردم، موجب کاهش ترافیک و نظم‌بخشی به معابری همچون این تقاطع خواهد شد»، ادامه داد: از شهروندان عزیز که با موتورسیکلت در اماکن پرتردد حضور دارند، تقاضا داریم نسبت به پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌ها و پارکینگ‌هایی که مشخص شده، اقدام کنند تا شاهد برخورد قانونی و توقیف وسایل نقلیه آنها نباشیم.

منبع: تسنیم

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما