شناسهٔ خبر: 67297108 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهید رئیسی، خادمی از جنس بهشتی و رجایی - اکونیوز

اقتصاد ایران: ساوجبلاغ- امام جمعه شهر جدید مهستان گفت: داغ شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب به ویژه شهیدان بهشتی و رجایی را بیش از پیش در ذهنمان زنده می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید صفدری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر جدید مهستان که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این روزها که داغ شهادت رئیس جمهور محبوبمان، آیت الله رئیسی، بر قلب ملت ایران سنگینی می‌کند، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب به ویژه شهیدان بهشتی و رجایی، بیش از پیش در ذهنمان زنده می‌شود.

وی بیان کرد: شهید بهشتی و یارانش، الگوهایی دست نیافتنی برای نسل امروز بودند، اما خداوند متعال، شهید رئیسی را به عنوان نمونه‌ای از مردان خدا و خادمان مخلص مردم، در این عصر و زمان برای ما قرارداد.

امام جمعه شهر جدید مهستان تصریح کرد: حیات پربار شهید رئیسی، نشان داد که تفکر و عملکرد خالصانه شهیدان بهشتی و رجایی، همچنان در این زمانه جاری است و راه شهدا ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، فرصتی است تا با انتخاب فردی اصلح، مسیری را ادامه دهیم که شهید رئیسی با جانفشانی خود، برای ما ترسیم کرد.

ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی

صفدری گفت: اولین و بارزترین ویژگی شهید رئیسی، عشق و علاقه ایشان به خدمت به مردم بود. این عشق، نه در حرف و سخنرانی، بلکه در عمل و سلوک ایشان متجلی بود. کافی است نگاهی به سوابق و اقدامات ایشان در طول دوران مسئولیتشان بیندازیم تا عمق این تعهد و دلدادگی را درک کنیم.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی در طول دوران پس از انقلاب، نمونه‌ای بی‌بدیل از ولایت‌مداری بود. تعهد ایشان به ولایت فقیه، همواره زبانزد خاص و عام بود. حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، بارها از ایشان تقدیر و تمجید فرموده و با عباراتی خاص از ایشان یاد کرده‌اند.

امام جمعه شهر جدید مهستان بیان کرد: شهید رئیسی، از جمله مسئولینی بود که با تمام وجود به مبانی انقلاب، اسلام و مقاومت باور داشت. دفاع ایشان از قرآن در سازمان ملل، حمایت قاطع ایشان از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، و مبارزه بی‌امان ایشان با استکبار و ظلم، گواه این مدعاست.

انتخاب اصلح

وی تصریح کرد: با الگوگیری از شهید رئیسی و شهدای والامقام انقلاب، باید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، با وحدت و انسجام، فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که در مسیر ولایت، خدمت به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارد.

صفدری خاطرنشان کرد: تفکری که معتقد است راه شهید رئیسی باید متوقف شود، تفکر مطلوب دنیای استکبار است، قطعاً تفکر ضد ولایت فقیه است.

وی متذکر شد: امیدوارم جبهه‌ی انقلاب، همچنان که همیشه برای حفظ انقلاب ایثار و از خود گذشتگی داشته اند، این‌بار هم بتواند در موضوع ریاست جمهوری، کنار هم بنشینند و به اجماع برسند و متحد و یکپارچه از یک فرد حمایت کنند تا با آرا بالا و مشارکت گسترده بتوانیم فرد شایسته را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما