شناسهٔ خبر: 67297094 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سامسونگ فقط دوربین گلکسی اس 25 اولترا را ارتقاء می‌دهد، نسخه پایه و پلاس تغییری نمی‌کنند

صاحب‌خبر -

سامسونگ نمی‌خواهد دوربین Galaxy S25 و گلکسی S25 پلاس را تغییر دهد. هرچند که دوربین گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل گذشته بهبود خواهد یافت. آیا این تغییرات می‌توانند عنوان بهترین دوربین را برای پرچمدار سامسونگ به‌ارمغان بیاورند؟

بر اساس عادت هر ساله انتظار می‌رود که سامسونگ گوشی‌ های پرچمدار خود را در اوایل زمستان معرفی کند. در واقع هنوز چند ماهی به رویداد مهم گلکسی مانده است، اما شاهد انتشار اخبار و جزئیات سری گلکسی اس 25 هستیم. افشاکننده‌ای به‌نام GalaxyClub گفته است که توانسته به جزئیات دوربین گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا دست یابد.

دوربین گلکسی اس 25 اولترا کیفیت کاملا متفاوتی خواهد داشت

ظاهرا سامسونگ از کیفیت کنونی تصاویر ثبت‌شده با گوشی‌های پرچمدار خود راضی است. چراکه نمی‌خواهد هیچ تغییری را در سخت‌افزار دوربین گلکسی S25 و Galaxy S25 Plus ایجاد کند. بنابراین باید انتظار دیدن همان ترکیب سه‌گانه (۵۰+۱۰+۱۲) را در بدنه پشتی داشته باشیم. دوربین سلفی نیز همچنان از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

دوربین گلکسی S25 دوربین گلکسی S25

اگر شایعات و اخبار سامسونگ درست باشند، شرکت کره‌ای برای چهارمین سال متوالی تغییری در سخت‌افزار سری گلکسی اس ایجاد نمی‌کند. هرچند که دوربین گلکسی اس 25 اولترا از این موضوع مستثنا است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد در Galaxy S25 Ultra از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری استفاده کند.

شرکت کره‌ای قصد دارد از یک حسگر جدید ۱/۱.۷۶ اینچی ایزوسل JN1 بهره ببرد. این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی نسبت به نسل گذشته اندکی کوچکتر خواهد بود. دوربین تله‌فوتو نیز از حسگر جدید ۱/۳ اینچی سامسونگ استفاده می‌کند. این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و نسبت به نمونه استفاده شده در گلکسی S24 اولترا اندکی بزرگتر است.

دوربین گلکسی اس 25 اولترا دوربین گلکسی اس 25 اولترا

همچنین سامسونگ در تلاش است الگوریتم جدیدی را برای عکاسی و فیلم‌برداری آماده کند. این الگوریتم باعث می‌شود که کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین‌ سری گلکسی S25 تفاوت قابل‌توجهی با نسل پیشین داشته باشد. هرچند در نهایت باید منتظر زمان عرضه سامسونگ گلکسی S25 باشیم و ببینیم پرچمدار کره‌ای در عمل چگونه است.

بیشتر بخوانید:
مژده به طرفداران سامسونگ: عرضه سری گلکسی S25 تنها با تراشه کوالکام ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ لو رفت حافظه های جدید گلکسی S25 آن‌ها را به سریعترین گوشی تاریخ تبدیل خواهد کرد مشخصات فنی تراشه سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ فشار روی اپل را به شدت افزایش می‌دهد گلکسی S25 با این 5 قابلیت نوستالژیک می‌تواند دوباره قلب همه را تسخیر کند

نظر شما