شناسهٔ خبر: 67297060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مطالبات مردمی چهارمحال و بختیاری در میزهای خدمت پیگیری شد

شهرکرد- ایرنا-  مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۵ مدیر دستگاه اجرایی به همراه معاونان و کارشناسان خود روز جمعه یکم تیر در میزهای خدمت مستقر در مصلای شهرکرد پاسخگوی مطالبات و سوالات مردم استان شدند.

صاحب‌خبر -

فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برپایی میز خدمت به ویژه در میعادگاه‌های نماز جمعه سنت حسنه‌ای است که از ابتدای دولت سیزدهم در استان شکل گرفت و تاکنون نیز به صورت مستمر ادامه دارد و در قالب آن مردم بدون واسطه و به شکل چهره به چهره با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط می‌گیرند و پیگیر خواسته‌های و مطالبات خود می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز نیز ۶۵ دستگاه اجرایی استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) نیز میز خدمت برپا کرده و در قالب آن به امور مراجعه‌کنندگان رسیدگی کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه‌بر میز خدمت در مرکز استان‌ها، سه هفته متوالی است که استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و در قالب میز خدمت با مردم به صورت مستقیم ارتباط برقرار می‌کنند.

طهماسبی یادآور شد: به طور مثال روز پنجشنبه در شهر آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا مدیران‌کل ۴۰ دستگاه اجرایی استان در میز خدمت حضور داشتند و به مطالبات یک هزار نفر مراجعه‌کننده پاسخ دادند.

وی افزود: بنا داریم میزهای خدمت به شکل تخصصی‌تر پیگیری شود و هر جمعه دستگاه‌های متولی امور اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به صورت مجزا در میز خدمت حاضر شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص پیگیری نامه‌های مردمی سفر رییس‌جمهور نیز گفت: برای ۲۴ هزار نفری که در سفر رییس‌جمهور نامه داده بودند پیامک صادر شده و به مرور مراجعه‌کنندگان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، برپایی میز خدمت با حضور مسوولان ارشد و مدیران استان چهارمحال و بختیاری در میعادگاه نماز جمعه رویدادی است که در دولت سیزدهم و با نگاه ویژه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شکل گرفت و این دیدار چهره به چهره با مردم و ارتباط نزدیک با آنها از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

به عقیده برخی از کارشناسان، کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها در دولت سیزدهم، یک اولویت است که مسوولان ارشد و مدیران چهارمحال و بختیاری نسبت به آن پایبند شده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

نظر شما