شناسهٔ خبر: 67297042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای نمایش قدرت و انسجام ملت ... -

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تأکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به معنای نمایش قدرت و انسجام ملت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در جمع کارکنان مؤسسه راهگشا شعبه لرستان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و نتایج حضور پرشور مردم در این آوردگاه سیاسی کشورمان، اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی قدرت‌افزایی و نمایش قدرت یک ملت در یک سرزمین است و وقتی ملت انسجام و قدرت را داشته باشند، سرافراز خواهد بود.

وی ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: شهیدانی همچون شهید سلیمانی و آیت‌الله رئیسی خود را سرباز مردم و ولایت می‌دانند و مردم بودند که تا امروز سختی‌ها را تحمل کردند و با حضور خود انتخابات و انتخاب صحیح، پرچم را به دست پرچم‌داران حقیقی دادند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، شد: ما اکنون در شرایط حساس قرار داریم؛ چراکه دولتی با عمر کوتاه در قوه مجریه قرار گرفت که تنها شخص رئیس‌جمهور شهید ایران توانست نمونه روشنی از حکمرانی اسلامی را به جامعه عرضه کند؛ چراکه شهید رئیسی هم سطح با مردم زندگی کرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، در منش خود مردم‌داری و تواضع و دلدادگی داشت.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، کرد: انتخاب امروز ما، انتخاب مدیری اجرایی است که با استفاده از ظرفیت ویژه و بالقوه کشور، تمام ایران را تبدیل به کارگاه کند تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

نظر شما