شناسهٔ خبر: 67296930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

ولایتمداری و مردم محوری از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است

اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای انتخاب کاندیدای اصلح ولایت مداری و مردم محوری کاندیدا‌های ریاست جمهوری در اولویت قرار داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد، به ویژگی‌های شهید آیت الله بهشتی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی در بین مدیران به لحاظ نظم و تشکیلات شخصیتی منحصر به فرد بود و برای کادر سازی انقلاب اسلامی، دبیرستان دین و دانش در قم و مدرسه علمیه حقانی را تأسیس کرد و با تهیه طرح ۱۰ ساله به دنبال تشکیلات برای حوزه بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأسیس مراکز علمی، تأسیس شورای انقلاب، تأسیس حزب جمهوری اسلامی ایران را از دیگر خدمات شهید بهشتی برای کادر سازی انقلاب اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: کفار به دنبال گمراه کردن مسلمانان بودند تا نور خدا و قرآن را خاموش کنند، اما علی رغم همه توطئه‌های کفار خداوند می‌فرماید از کفار و مشرکین ترس و هراس نداشته باشید که نمی‌توان شما را گمراه کنند.

وی همچنین به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: همه واجدین شرایط رای هفته آینده با حضور در پای صندوق رای آینده خود و کشور را تضمین و دشمن را مایوس می‌کنند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه براساس آمار رسمی اعلام شده ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت می‌کنند و ۲۸ درصد مردد هستند، اظهار داشت: برای ۲۸ درصد باید تبیین شود که انتخابات برای ما آبروی و اعتماد ملی به همراه دارد و سبب قدرت ملی می‌شود.

به گفته وی این ۲۸ درصد را باید اقناع و قانع کنیم تا در پای صندوق‌های رای حاضر شده و نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هرشش کاندیدای ریاست جمهوری حد نصاب شورای نگهبان را کسب کردند، اما، چون جایگاه ریاست جمهوری، جایگاه حساس و مهمی است باید در انتخاب کاندیدای اصلح مراقب بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، دو قطبی صادق همان اسلام و کفر، عدل و ظلم، معروف و منکر، اسلام ناب و اسلام آمریکایی و مقاومت و سازش است.

به گفته وی برخی از کاندیدا‌ها و مشاورین شان اسلام رحمانی را در مقابل اسلام خشونت گرا مطرح می‌کنند و در مقابل حجاب آزادی را مطرح می‌کنند که این نیز دو قطبی کاذب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برخی دوگانه تندروی انقلابی و غیر انقلابی میانه رو را مطرح می کنند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، این دوگانه بیگانه‌ای است که دشمن آن را مطرح کرده است و ما نباید آن را تکرار کنیم.

وی به مطرح شدن دوگانه مخالف مذاکره و موافق مذاکره اشاره کرد و با تأکید به بررسی پیشینه کاندیدا‌های ریاست جمهوری اظهار داشت: برای انتخاب کاندیدای اصلح ولایت مداری و مردم محوری کاندیدا‌های ریاست جمهوری در اولویت قرار داشته باشد.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید درد مردم را بفهمد و آبرو و وقت خود را برای خدمت به مردم هزینه کند، گفت: در دوره کرونا برای عدم واردات واکسن مدعی بودند واکس سوهان قم نیست که به راحتی وارد شود باید اف‌ای تی اف امضا شود، اما آیت الله رئیسی بدون امضای اف‌ای تی اف نه تنها واکسن وارد کرد بلکه واکسن ملی نیز ساخته شد شد و کشور از بحران خارج شد./۱۳۰۷/

نظر شما