شناسهٔ خبر: 67296899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میز خدمت قضایی همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه

مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از ۴۰۰ نفر همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه در شیراز بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این میز خدمت که با حضور رئیس کل‌ دادگستری فارس به همراه ۴۰ نفر از مسئولان قضایی استان پیش از نماز جمعه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار شد، اعضای شورای قضایی استان فارس، مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعه‌ کنندگان را بررسی کردند.
رییس کل دادگستری فارس در حاشیه دیدار مردمی در نماز جمعه شیراز گفت: امروز در نخستین روز از هفته قوه قضاییه به صورت همزمان، مسئولان در ۵۱ حوزه قضایی استان فارس میزبان مردم و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های قضایی آنان بودند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، یکی از بزرگترین ویژگی‌های دستگاه قضایی در سال‌های اخیر را همدلی و تعامل مردم و مسئولان در همه سطوح برشمرد و افزود: مجموعه قضایی استان فارس از هر فرصتی برای حضور در مجامع عمومی با هدف حضور در بین مردم و بررسی درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان استفاده می‌کند که یکی از این مکان‌ها مصلی‌های نماز جمعه  در سراسر استان است.
وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه در استان فارس است، گفت: برنامه‌های هفته قوه قضاییه امسال به نحوی تنظیم شده است که در این ایام، بالاترین میزان ارتباط با مسئولین قضایی ایجاد شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: برپایی میز خدمت و دیدار‌های مردمی امکان دسترسی راحت مردم و ارتباط بی واسطه اقشار مختلف را با مسئولان قضایی فراهم می‌کند. 

<div id="video-display-embed-code_11237646"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265058/11237646?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما