شناسهٔ خبر: 67296679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برپایی میزخدمت قضایی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) +فیلم

شهر ری- ایرنا- دیدار مردمی و برقراری میز خدمت مسئولان قضایی شهرستان ری با حضور رییس دادگستری و دادستان شهرستان ری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، میز خدمت روز جمعه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی با حضور رییس دادگستری و دادستان شهرستان ری، معاونان دادگستری، دادسرا و جمعی از قضات ری برگزار شد و مسئولان قضایی شهرری به حل مشکلات حقوقی مردم پرداختند.

برپایی میزخدمت قضایی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) +فیلم

داریوش قاسمی زاده رییس دادگستری شهرستان ری در مصلای نماز جمعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه از همکاران دادسرا و دادگاه دعوت شده است که از نزدیک مشکلات مردم را بررسی،پیگیری کرده و سعی و تلاش خود را در راهنمایی و ارشاد مردم در این زمینه ارائه کنند.

وی افزود: حضور همکاران ما برکاتی دارد که مردم با مسئولین قضایی خود از نزدیک ارتباط برقرار می کنند که باعث ایجاد حس اعتماد می گردد.

برپایی میزخدمت قضایی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) +فیلم

محمد مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این دیدار سعی شد با ملاقات چهره به چهره مردم و مسئولان، مشکلات و معضلات حقوقی مردم درحوزه آسیب های اجتماعی و حقوق عامه مورد بررسی قرار گیرد و مواردی که امکان صدور دستور داشت صادر شد و مواردی که نیاز به بررسی دقیق تر داشت مکتوب شد تا انجام گیرد.

رحیمی خاطر نشان کرد: این ملاقات ها هر هفته روز شنبه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری انجام می شود.

وی در پایان افزود: شهروندان شهرستان ری می توانند با اخذ ملاقات به صورت الکترونیکی و حضوری مشکلات خود را با مسئولان قضایی مطرح نمایند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما