شناسهٔ خبر: 67296678 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شمال فلسطین اشغالی زیر ضربات مقاومت لبنان

تسنیم

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که چهار پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات‌های امروز علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی چهار پایگاه نظامی را هدف حملات پهپادی و موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت محل استقرار نظامیان و افسران ارتش اسرائیل را در منطقه مرزی «راس الناقوره» با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند و پهپادها به دقت به اهداف اصابت کرده و منجر به تخریب مقر فرماندهی و زخمی و هلاکت رسیدن تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی شد.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود از حمله موشکی رزمندگان حزب الله به پایگاه «رویسه القرن» رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر داد.

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که پایگاه نظامی «الرمثا» واقع در بلندی‌های «کفرشوبا» اشغالی با موشک هدف قرار داده است.

در بیانیه چهارم مقاومت اسلامی لبنان آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن پایگاه نظامی «السماقه» ارتش اسرائیل را در بلندی‌های «کفرشوبای» اشغالی لبنان با موشک هدف قرار داده است.

نظر شما