شناسهٔ خبر: 67296672 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

اجرای بیش از ۶ هزار متر طول خط‌کشی محوری در منطقه ۱۱

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از اجرای بیش از ۶ هزار متر طول خط‌کشی محوری و ۸۵۰ متر طول خط‌کشی بلوک عابر پیاده با هدف احیای خط‌کشی‌های این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اشاره به خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده در سطح این منطقه گفت: یکی از اصول رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، همچنین تردد ایمن، خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده است تا رانندگان هنگام عبور از معابر، بادقت، بین خطوط رانندگی کنند و به این ترتیب هم از انحراف و ایجاد حوادث خطرناک جلوگیری می‌شود و هم کمک می‌کند، عابرین پیاده برای عبور از عرض خیابان و در تقاطع‌ها با رعایت قوانین ایمنی تردد و توجه به چراغ زمان‌دار یا چشمک‌زن با احتیاط کامل عبور کنند.   

هدائی افزود: احیای خط‌کشی‌های سطح منطقه با توجه به تغییرات آب و هوایی و عبور وسایل نقلیه، نسبت به حجم تردد معبر، انجام می‌گیرد که در بعضی موارد، معبری هم که آسفالت می‌شود، بعد از گذشت یک ماه، نیاز به خط‌کشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این دوره بعد از نیازسنجی نواحی چهارگانه منطقه و بررسی‌های اداره فنی و مهندسی این معاونت، معابری که احتیاج به خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده داشتند، به اداره نظارت و اجرا اعلام شد و ۶۰۹۰ متر طول خط‌کشی محوری و ۸۵۰ متر طول خط‌کشی بلوک عابرپیاده در خیابان‌های نوفل لوشتو، ارومیه، سلیمانیه، زارع، کمالی (از خیابان دانشگاه جنگ تا خیابان امام خمینی)، کاشان و مرتضوی به انجام رسید.

معاون حمل‌ونقل و ترفیک منطقه ۱۱ در پایان بیان کرد: معابر دیگر منطقه در حال بررسی‌اند و پس از تأیید اداره فنی مهندسی نسبت به خط‌کشی آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما