شناسهٔ خبر: 67296620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات به منزله تداوم اقتدار نظام است - اکونی

اقتصاد ایران: زنجان- امام جمعه زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه تداوم اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان مردم و انقلاب را نیز ناامید خواهد کرد، گفت: هشتم تیرماه امسال فرصت دیگری برای ملت ایران است تا با مشارکت حداکثری خود در این صحنه مهم سیاسی، دشمنان انقلاب را از تعرض به کشور ناامید کنند.

وی با یادآوری اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات ادوار گذشته از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده و نگاه دنیا به این انتخابات است، افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در صحنه‌های مختلف خالق حماسه هستند و این خلق حماسه را در تشییع شهدای خدمت ثابت کردند، از این رو حماسه دیگری در انتخابات هشتم تیرماه امسال رقم خواهند زد.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و از این رو یک تکلیف دینی برای همه ما به شمار می‌رود، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثمرات بسیار ارزشمندی برای کشور داشته و اقتدار ملی را افزایش خواهد داد، از این رو دشمنان به دنبال القای ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در انتخابات و بی‌تفاوت بودن به این مسئله مهم هستند.

وی با یادآوری این موضوع که یکی از تأکیدات مهم رهبر فرزانه انقلاب، اهتمام مردم به انتخاب فردی است که بر ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت تمرکز داشته باشد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید در روز هشتم تیرماه امسال شاهد خلق حماسه دیگری از سوی ملت ایران در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور خواهیم بود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی (روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی) که در سال ۱۳۶۰ توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تأسیس شد، گریزی به واقعه روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ زد و عنوان کرد: در این روز دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق بمب‌گذاری و منجر به شهادت ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

برچسب‌ها:

نظر شما