شناسهٔ خبر: 67296491 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

با هدف افزایش ایمنی برای تردد شهروندان صورت گرفت:

رفع خاموشی برج نوری پایانه کاوه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ از تعمیر و رفع خاموشی برج نوری پایانه کاوه با هدف افزایش ایمنی برای تردد شهروندان در این پایانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای به منظور نظارت بر ایمنی پایانه‌های مسافربری سطح منطقه گفت: با توجه به استقرار پایانه کاوه در مرکز شهر و استفاده پرتردد شهروندان از این پایانه برای سفرهای درون‌شهری، معیوب‌بودن روشنایی برج نوری کاوه، تشخیص و بررسی و نسبت به تعمیر و احیای آن اقدام شد.

هدایی با بیان اینکه این اقدام از جمله پروژه‌های طرح توسعه محله‌ای من شهردارم به شمار می‌رود، افزود: یکی از سیاست‌های کلان و مهم مدیریت شهری در مورد نظارت مستمر بر عملکرد سیستم حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و... است و هرگونه نقص یا کمبودی که ممکن باشد به این سیستم یا آسایش شهروندان آسیب بزند، به قید فوریت بررسی و رفع می‌شود.

وی ادامه داد: پایانه کاوه یکی از پایانه‌های پرتردد منطقه ۱۱ است و شهروندان زیادی از این مکان برای تردد با وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو دفاتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز در این پایانه مستقرند و به همین دلیل امنیت شهروندان و کارکنان در طول شب بسیار مهم و حیاتی است که با احیای این برج نوری، مشکلات این‌گونه آسیب‌ها مرتفع شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۱ در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای سفرهای درون‌شهری و حفظ و صیانت از این وسایل خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در مورد ایستگاه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی، موضوع از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام تا نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما