شناسهٔ خبر: 67296386 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

امام جمعه تبریز: مردم ایران کسی را که مخالف اندیشه‌های انقلاب است، کنار می‌زنند

احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: امت حزب‌الله اشتیاق پرشوری برای شرکت در انتخابات دارند، این مردم زمانی که می‌بینند دشمن برای این مملکت دندان تیز کرده‌اند، وارد میدان شده و از ارزش‌های خود به نحوه احسن حفاظت می‌کنند و مردم با وجود همه مشکلات اگر در جایی احساس خطر کنند، به صحنه می‌آیند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: امام جمعه موقت تبریز گفت: شرکت در انتخابات یک ارزش است، انتخابات برای یک شخص نیست بلکه سرنوشت ملت توسط آن رقم می خورد.

حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: امت حزب‌الله اشتیاق پرشوری برای شرکت در انتخابات دارند، این مردم زمانی که می‌بینند دشمن برای این مملکت دندان تیز کرده‌اند، وارد میدان شده و از ارزش‌های خود به نحوه احسن حفاظت می‌کنند و مردم با وجود همه مشکلات اگر در جایی احساس خطر کنند، به صحنه می‌آیند.

مطهری‌اصل گفت: مردم ایران با کسی تعارف ندارند و کسی که مخالف اندیشه‌های انقلاب و دین است را کنار می‌زنند.

وی افزود: چراغ سبز نشان دادن به دشمن، شایسته نامزدها نیست، نامزدها و هواداران آنها دقت کنند که اکنون کشور ما در یک برهه حساس قرار گرفته و نباید حرف و رفتاری داشته باشند که موجب تفرقه، خدشه به انقلاب و امنیت داخلی و اتحاد ملی شود.

وی خاطرنشان کرد: صلاحیت هر ۶ نامزد ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تأیید شده است که نشان می‌دهد همگی موردقبول هستند اما باید دید برنامه کدام یک از آنها برای رفع مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی به دنبال شکست‌های پی در پی، هر روز نقشه می‌کشند و هرچه از دستشان برمی‌آید، برای نابودی این انقلاب انجام می‌دهند و ناراحت و عصبانی هستند و می‌خواهند تا مردم در انتخابات شرکت نکند، هر طوری شده مردم را دلسرد کنند و یا انتخاب اصلح نداشته باشند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما