شناسهٔ خبر: 67296349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرستان دماوند با ۱۱۳ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

دماوند- ایرنا- فرماندار شهرستان دماوند از برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با ۱۱۳ شعبه اخذ رای خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی در نشست ستاد انتخابات شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و رییس‌ جمهور شهید اظهار کرد: دولت در برگزاری انتخابات هیچ‌گونه جانب‌داری ندارد و برگزاری صحیح انتخابات و امانت‌داری از رأی مردم از اولویت‌های دولت است و تمام تلاش و دغدغه ستاد انتخابات این است که انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

طاهرخانی تصریح کرد: در اجرای سیاست‌های نظام، کار در خصوص انتخابات آغاز شده و تاکنون مشکلی نداشته‌ایم و در موضوع کمیته‌ها، همه کارها به موقع و به درستی انجام شده و ۱۱۳ شعبه در نظر گرفته شده‌اند که آماده میزبانی از مردم در روز اخذ رأی هستند.

شهرستان دماوند با ۱۱۳ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه گفت: هیچ‌کدام از مدیران و کارمندان حق ورود به بحث تبلیغات کاندیداهای انتخابات را ندارند، مگر در حالت مرخصی؛ دولت خود را ملزم می‌داند که در چهارچوب قانون و اهداف نظام به بهترین نحو ممکن امانت‌دار رأی مردم در انتخابات باشد.

طاهرخانی ادامه داد: باید اقدامات مؤثری در جهت امیدآفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان انجام شود و در این مدت خدمت‌رسانی، حضور مثمر مدیران با روحیه انقلابی و حرکت جهادی باید به چشم بیاید و مدیران موظف هستند پاسخگوی مطالبات مردم باشند و تحقق آنها را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار مستمر مدیران باید دیده شود و وحدت و همدلی دولت تا آخرین لحظات کاری ادامه داشته باشد؛ این خدمات مستمر و پویایی دولت باید موجب اعتماد مردم و امیدآفرینی در سطح جامعه حوزه استحفاظی شود و همه مدیران باید در بحث انتخابات رعایت کامل قانون را نشان دهند و بی‌طرفی را رعایت کنند.

۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شهر و روستایی دماوند در دولت سیزدهم آسفالت شد

شهرستان دماوند با ۱۱۳ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاح دفتر ارتباطات نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در شهر دماوند اظهار کرد: در مسیر سخت خدمت‌گزاری برای شاهرخ رامین آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در این سنگر همچون گذشته مثمر ثمر باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی افزود: در سیل دماوند و فیروزکوه شاهد بودیم رییس جمهور شخصا بازدید و دلجویی کرد و دستوراتی صادر نمود و در سفر به شهرستان دماوند مصوبات خوبی برای شهرستان داشتیم.

فرماندار دماوند گفت: در شهرستان دماوند طی سه سال اقدامات شایسته‌ای شاهد بودیم و در بحث بحران آب، دماوند و برخی روستاها با این مشکل مواجه بودند.

طاهرخانی ادامه داد: اهالی مسکن مهر روزی چند ساعت بیشتر آب نداشتند، اما اکنون تلاش شد با حفر چاه و انتقال آب شرب به مخازن به پایداری نسبی در بحث تأمین آب طی دو سال گذشته رسیده‌ایم.

امیدواریم با همراهی استاندار تهران برای رفع عقب ماندگی‌های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گام برداریم

شاهرخ رامین، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود ضمن گرامیداشت و قدردانی از مرحوم رمضان رهبری از یادگاران دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایطی انتخابات را برگزار کردیم که به همراه مرحوم رمضان رهبری با جمع خستگی‌ناپذیر، محله به محله می‌رفتیم و برای شرکت در انتخابات مردم را دعوت می‌کردیم.

وی با قدردانی از گزارش خلاصه و پرافتخار عملکرد دولت شهید رییسی عزیز توسط فرماندار افزود: امیدواریم با حمایت استاندار تهران برای رفع عقب ماندگی‌های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه مؤثر باشیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: از یاد نمی بریم روزی ۵۷۰ نفر از مردم جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دادند و با توجه به نگرانی از افزایش بیماری باید عبور و مرور را متوقف و ورودی و خروجی شهرها و روستاها مسدود شد و برای کسب و کار و تجارت و حضور در مساجد و ... محدودیت‌هایی ایجاد شد.

رامین تصریح کرد: بعد از حضور دولت شهید رییسی، با وارد کردن ابتکارات جدید و واکسن اقدامات موثری برای مدیریت ویروس کرونا صورت گرفت.

وی بیان کرد: از این بعد تنها نماینده گروه عزیزی که همراهی کردند تا در دوران رقابت انتخاباتی شوند، نیستم و به طور قانونی نماینده مردم حوزه انتخابیه هستیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در ادامه افزود: باید با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی در هفته آینده اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی تصریح کرد:  باید برای انتخاب کردن به ایرانی سربلند و آباد فکر کنیم و به کسی رأی می‌دهیم که راه شهید رییسی را با افتخار ادامه دهد.

رامین درباره حق انتخاب ایرانیان گفت: در قانون اساسی کشورمان حتی برای انتخاب رئیس جمهور کشور حق انتخاب داریم.

شهرستان دماوند با ۱۱۳ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

وی بیان کرد: در بحث راه‌ها، اقدامات اندک بود و ۲۰۰ کیلومتر طی سال راه‌های اصلی و روستایی آسفالت گردید و هفته آینده بلوار اصلی منطقه گیلاوند روکش آسفالت آن آغاز خواهد شد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: آسفالت مسیر روستاهای منتهی به گرمابسرد بعد از چند سال مطالبات مردم در دولت سیزدهم محقق گردید و در بحث طرح‌های هادی گام‌های بلندی برداشته شد.

طاهرخانی افزود: همچنین اقدامات قابل توجهی سه سال گذشته در بحث خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع برداشته شد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اعتباری برای آسفالت معابر مسکن مهر اختصاص یافته است.

وی افزود: تا سال آینده دو پایگاه سلامت در مسکن مهر دماوند و رودهن افتتاح خواهد شد؛ یک متر فضای ورزشی در مسکن مهر پیش بینی نشده بود؛ تا دو ماه آینده زمین چمن مهک بهره‌برداری خواهد شد.

شهرستان دماوند با ۱۱۳ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص رفع نقاط حادثه خیز گفت: در شهر کیلان پد بالگرد و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای افتتاح شد و در روستای سربندان پد بالگرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طاهرخانی تصریح کرد: امیدواریم در ادامه راه با تعامل و همراهی دولت و مجلس به ویژه نماینده مردم در مجلس برقرار خواهد شد، خدمات شایسته‌تری برای مردم انقلابی داشته باشیم.

وی بیان کرد: هفته آینده رویداد مهم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را خواهیم داشت که از همه مردم و آحاد مختلف دعوت می‌کنیم که پای صندوق‌های رأی حضور یابند تا انتخاب اصلحی برای ادامه راه شهدای خدمت داشته باشیم. تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم فراهم شده تا انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردم در هشتم تیرماه در کشور و شهرستان دماوند شاهد باشیم.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

نظر شما