شناسهٔ خبر: 67296307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج:

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهد گذاشت

امام جمعه موقت سنندج بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: مشارکت پرشور در انتخابات موجب ناکامی دشمنان نظام و ایادی استکبار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امروز _جمعه یکم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: انتخابات هفته آینده مهم‌ترین رویداد سیاسی در کشور است و باید مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم، افزود: فردی که توان مدیریتی لازم را داشته باشد و برای مردم دلسوز، خادم و کارآمد باشد، باید انتخاب شود.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان همواره در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و انتخابات مشارکت داشته‌اند و این بار نیز با حضور خود، دوباره دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

ماموستا حسینی در ادامه به ویژگی دوستداران و مقربان درگاه الهی بر اساس آیات سوره حج اشاره کرد و گفت: خشوع و تواضع، دوستی با خدا و پیامبر و ائمه اطهار، صبر در برابر مشکلات و مصیبت‌ها، اقامه نماز با خضوع و انفاق و احسان در راه خدا، چهار ویژگی انسان‌های محبوب نزد خداوند است.

وی به خطاهای زبان نیز اشاره و اضافه کرد: بر اساس احادیث انسان باید خود را از شر زبان، مال حرام و عورت حفظ کند چون بزرگترین گناهان هستند.

امام جمعه موقت سنندج از عید قربان نیز به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان یاد کرد و همچنین فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

نظر شما