شناسهٔ خبر: 67296292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار همه‌جانبه نظام می‌شود

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، انسجام ملی را تقویت می‌کند و موجب اقتدار هرچه بیشتر نظام در عرصه‌های مختلف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم کاشان افزود: آمار رسمی نشان می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد از مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند و وظیفه ماست برای افراد مرود برای مشارکت، مسائل را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه شهروندان در انتخابات موجب تقویت اعتماد و امنیت ملی می‌شود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: در مناظره‌های انتخاباتی باید ببینیم‌ که نامزدها "۲ قطبی های صادق" یا "۲ قطبی های کاذب" را مطرح می‌کنند.

خطیب جمعه کاشان، ۲ قطبی صادق را به مثابه قرار دادن اسلام در مقابل کفر و عدل در مقابل ظلم توصیف و تصریح کرد: بعضی از نامزدها یا مشاوران آنها موضوع اسلام رحمانی را در مقابل اسلام خشونت گرا مطرح می‌کنند که این به معنای ۲ قطبی کاذب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: اگر موضوع حجاب در مقابل آزادی یا انقلابیگری در مقابل میانه‌رویی قرار گیرد، این امر نیز به مثابه ۲ قطبی کاذب محسوب می‌شود.

وی گفت: ولایت‌مداری، مردم محوری و آشنایی با درد مردم، ویژگی های مورد نیاز برای نامزد اصلح ریاست جمهوری است.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: در دوره‌ای بدلیل بیماری کرونا کشته می‌دادیم اما وقتی به رئیس جمهور وقت گفته شد که واکسن وارد کنید، در پاسخ گفت باید ابتدا قرارداد "اف ای تی اف" امضا شود.

وی افزود: با این حال، با آغار فعالیت دولت آیت‌الله شهید رئیسی، با چند تلفن و پیگیری‌های بدون امضای "اف ای تی اف"، هم واکسن خارجی وارد و هم‌ واکسن ملی ساخته شد.

نظر شما