شناسهٔ خبر: 67296182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم به کسی رأی دهند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

فرمانده سابق آموزش نظامی لشکر قدس استان گیلان گفت: درخصوص انتخاب رئیس‌جمهور اصلح مردم تحقیق و مطالعه کنند و به کسی رأی بدهند که ادامه‌دهنده راه آیت‌الله رئیسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، سیدحسین میرصالحی ظهر امروز در جریان افتتاح ستاد انتخانی سعید جلیلی در محوطه مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان اظهار کرد: درخصوص انتخاب رئیس‌جمهور اصلح مردم تحقیق و مطالعه کنند و به کسی رأی بدهند که ادامه‌دهنده راه آیت‌الله رئیسی باشد. 

وی با بیان اینکه باید از مردم به‌ ویژه افرادی که در انتخاب رئیس‌جمهور اصلح شک و تردید دارند بخواهیم با تمام توان پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب به انتخابات رئیس‌جمهوری چشم دوخته‌اند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم در صندوق‌های اخذ رأی حاضر نشوند. 

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در سطح استان گیلان، سعید جلیلی را یک انسان ساده زیست توصیف کرد و افزود: جلیلی برای دولت و نظام هزینه‌های آن چنانی نمی‌تراشد در حالی که دیگر مسئولان نظام در دولت‌های ماضی در سفرهای استانی خود را برای نظام هزینه تراشی می‌کردند. 

میرصالحی با بیان اینکه سعید جلیلی از سلامت اداری و اخلاق جهادی برخوردار است و می‌تواند به راحتی مسیر کابینه دولت سیزدهم و اهداف شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد، گفت: تاکنون نقطه تاریکی از سوء استفاده‌های وی به نفع خود و خانواده در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده نشده است.

فرمانده سابق آموزش نظامی لشکر قدس استان گیلان با اشاره به اینکه سعید جلیلی در مقابل دشمنان نظام و استکبار جهانی قاطع و سازش‌پذیر می‌باشد، بیان کرد: همین ویژگی باعث شده تا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نسبت به تخریب شخصیت این بزرگوار اقدام نمایند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما