شناسهٔ خبر: 67296113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: بر خلاف این گروه که به لبخند دشمن دل می‌بستند، شهید رئیسی ایران را در چشم رجل سیاسی دنیا بزرگ‌تر کرد. مظهر شعارهای انقلاب بود و از فرصت‌های خارجی به بهترین نحو استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز در کرمانشاه از فضای کنونی انتخابات در کشور یاد کرد و با ابراز تاسف از اینکه گاهی در  مناظرات انتخاباتی دستاوردهای ۴۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره تلاش شبانه‌روزی شهدای خدمت، امنیت، سلامت و… است نادیده گرفته می‌شود، اظهار داشت: این در حالیست که خدمات ۴۵ ساله نظام در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه دل بسیاری از مردم از این بی‌انصافی‌ها خصوصا در حق شهید خدمت سوخت، افزود: شهید رئیسی منشا خدمت و عزت برای مردم ایران بود.

حجت الاسلام غفوری با انتقاد از کسانی‌که چندین دوره دولت در دست آنها بود، اما در زمان مدیریت آنها جز نکبت، فقر، فلاکت، توقف رشد اقتصادی و رشد اقتصادی منفی چیزی عاید کشور و مردم ایران نشد، یادآوری کرد: این افراد ملت ایران را ذلیل کردند و عزت ملت را زیر پای دشمن انداختند.

وی ادامه داد: بر خلاف این گروه که به لبخند دشمن دل می‌بستند، شهید رئیسی ایران را در چشم رجل سیاسی دنیا بزرگ‌تر کرد. مظهر شعارهای انقلاب بود و از فرصت‌های خارجی به بهترین نحو استفاده کرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه شهید رئیسی برخلاف افرادی که در گذشته پای کار بودند برای مردم عزت و کرامت می‌خواست و به کسانیکه با او مخالف بودند توهین نمی‌کرد، گفت: ایشان به مردم و جوانان برای اظهارنظر میدان می‌داد و جوانان را تکریم می‌کرد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه یادآور شد: امروز مردم شریف ایران تنها الگویی را که برای حکومت اداری و اداره قوه مجریه می‌پذیرند، الگوی شهید رئیسی است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و عید غدیر خم، گفت: ستاد گرامیداشت عید غدیر در کرمانشاه از فعالترین ستادهای کشور بوده و امسال نیز باید با همکاری همه بخش‌ها و مردم از فعالترین ستادهای کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما