شناسهٔ خبر: 67296094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شرکت پرشور مردم در انتخابات قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی اس... -

اقتصاد ایران: اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: مشارکت گسترده و شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر نشانگر قدردانی مردم از نعمت انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با تاکید بر لزوم شرکت پرشور در انتخابات و یادآوری خدمات شهید رئیسی اظهار کرد: در کنار اینکه جریان انقلابی باید به حضور پرشور و مشارکت در انتخابات توجه کنند، باید به هر دو جنبه ایجابی و سلبی رأی‌ها هم توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به همان اندازه که تلاش می‌کنیم فرد اصلح رأی بیاورد، باید مراقبت کنیم ناصالح هم رأی نیاورد، افزود: به‌ طور کلی جبهه انقلاب همواره باید در میدان انتخابات، دو راهبرد ایجابی و سلبی را همزمان مدنظر داشته باشد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با گرامیداشت عید غدیر و با اشاره به آیه سوم سوره مبارکه مائده ادامه داد: هنگامی که پیامبر اکرم (ص) در رویداد حجت‌الوداع و در مسیر برگشت از مکه، روز هیجدهم ذی‌الحجه در سرزمین غدیر خم به فرمان خداوند، حضرت علی (ع) را جانشین خود قرار داد، آیه نازل شد امروز من اسلام را به‌عنوان دین کامل برای شما پسندیدم؛ در این آیه وعده‌ی خداوند پیروزی آن دینی است که پسندیده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: اسلامی که جهان را خواهد گرفت، اسلام غدیر خم است یعنی طرف درست تاریخ، طرف اسلامِ غدیر و طرف مولا امیرالمؤمنین علی (ع) است.

وی همچنین با نکوداشت سالروز ولادت امام هادی و آقا موسی بن جعفر (ع) خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) را خدای متعال اهل خانه نامیده است خانه نماد آرامش، آسایش، الفت، پناهگاه و مأمن برای انسان است امام هادی در زیارت جامعه کبیره فرموده است، همه خیرها و خوبی‌ها در این خانه است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز ادامه داد: زیارت جامع کبیره صادره از ناحیه مقدس حضرت امام هادی (ع) سراسر مملو از بیان کمالات و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و تقریباً ۴۲۰ ویژگی از خصال اهل بیت علیهم السلام را بیان می‌کند.

حجت‌الاسلام با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره، نازله وجود نازنین و مبارک امام هادی (ع) و تجلی ولایت نورانی آن حضرت است تا انسان کادح را در سفر کدحی‌اش راهنمایی کند، گفت: امکان ارتباط با معصومین در قالب ولایت‌پذیری، توسلات و زیارات، از برترین موهبت‌های الهی بوده چرا که تنها در سایه همین ارتباط است که انسان به تمام اهداف خلقتش در دنیا و آخرت می‌رسد.

امام جمعه اصلاندوز تصریح کرد: امام کاظم (ع) که در جنبه یلی‌الربی است و در جنبه یلی‌الخلقی، مبارزی خستگی‌ناپذیر است که طنین فریادشان، ملتی را حیات می‌بخشد و در نهایت شجاعت و تقوا و حکمت در مقابل طاغوت قدار و سفاکی می‌ایستند که حضرت در عین تقدس و روحانیت و معنویت، میدان‌دار مبارزه حاد سیاسی در جهت آرمان تشکیل حکومت اسلامی در مقابل طاغوتی است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و تبریک هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: بنده کاری دشوارتر از کار قضاوت سراغ ندارم اما به هر طریق این شغل مبارک برای گره گشایی از امور مردم است و در این خصوص آرزو داریم تمام زحمات عزیزان در این حوزه حسنه جاریه برای آنها و منشأ خیر برای مردم باشد.

نظر شما