شناسهٔ خبر: 67295940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظره‌های تلویزیونی

خطیب جمعه قائم شهر با انتقاد از مواضع و نقطه نظرات برخی از کاندیدا‌ها در مناظره‌های تلویزیونی، رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی را بسیار مهم دانست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در آستانه انتخابات هشتم تیر با انتقاد از مواضع و نقطه نظرات برخی از کاندیدا‌ها در مناظره‌های تلویزیونی، رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد همه تلاش‌ها باید در جهت جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات و کمک در شناخت صحیح مردم در انتخاب رئیس جمهور اصلح باشد.

خطیب جمعه قائم شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه هفتم تیر در راس آنها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، هفته قوه قضاییه را فرصت مغتنمی برای بازخوانی و بازنگری مسئولان دستگاه قضا به عملکرد این قوه و ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست.

آیت الله معلمی با اشاره به بدعهدی آمریکا و اروپایی‌ها در قضیه برجام، مصوبه مجلس در کاهش تعهدات جمهوری اسلامی درباره فعالیت‌های هسته‌ای را اقدام انقلابی در راه نجات ایران در برابر زورگویی‌ها و تحریم‌های یک جانبه آمریکایی‌ها و طرف‌های اروپایی دانست که به برکت مقاومت و ایستادگی ملت و سیاست‌ها و دیپلماسی مقتدرانه دولت سیزدهم شهید رئیسی الحمدالله سطح غنی سازی هسته‌ای ایران به بالای شصت درصد رسیده و دشمن هیچ غلطی نکرده است.

او همچنین ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت توجه دستگاه‌های فرهنگی به جهاد تبیین و شفاف سازی حقایق در قبال هجمه فرهنگی و رسانه‌ای معاندین علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد.

نظر شما