شناسهٔ خبر: 67295842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرقت به عنف به بهانه تحویل نان در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سارق به عنفی که با ایراد صدمه بدنی به شهروندی اقدام به سرقت از وی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرقت به عنف به بهانه تحویل نان در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف تحت عنوان تحویل نان که با ایراد صدمه بدنی به مال‌باخته صورت‌گرفته بود گروه مجهزی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم تشکیل شد.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی سارق را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
به گفته شائینی متهم ۴۰ساله دارای اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر صنعتی در تحقیقات پلیس اظهار کرد: در نانوایی مشغول به کار بوده و برای خانم مسنی تعدادی نان جلوی درب منزل وی برد و با دیدن کیف پول وسوسه شد که در ادامه با پاشیدن افشانه دفاع شخصی کیف پول را سرقت و متواری شده بود.
این مقام انتظامی با توصیه به اینکه شهروندان گرامی نباید به افراد غریبه اعتماد کنند و اجازه ورود به منزلشان را بدهند، اظهار کرد: متهم سابقه‌دار در تحقیقات تکمیلی به ۲ فقره سرقت به عنف اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شاهرود انگیزه سارق را تهیه و مصرف مواد مخدر عنوان و در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه بلای خانمان‌سوز اعتیاد در اکثر سارقان و سابقه‌داران در این زمینه ملموس است و از خانواده‌ها تقاضا می‌شود در مواجهه با این معضل کوتاه نیایند و با معرفی اعضایی از خانواده که دچار چنین آسیب‌هایی هستند به مراکز مجاز ترک اعتیاد خدمت بزرگی به این افراد و جامعه‌ی خود کنند.

نظر شما