شناسهٔ خبر: 67295825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه هرات

انتخاب اصلح چاره ساز برون رفت از مشکلات کشور است/اداره صمت کنترل قیمت هادر شهرستان رامدنظر قرار دهد

انتخاب اصلح چاره ساز برون رفت از مشکلات کشور است / اداره صمت کنترل قیمت ها در شهرستان را مد نظر قرار دهد / خواستار نگاه ویژه مدیر کل تبلیغات اسلامی به شهرستان خاتم هستیم

صاحب‌خبر -

امام جمعه هرات

انتخاب اصلح چاره ساز برون رفت از مشکلات کشور است / اداره صمت  کنترل قیمت ها در شهرستان را مد نظر قرار دهد / خواستار نگاه ویژه مدیر کل تبلیغات اسلامی به شهرستان خاتم هستیم 


نماز عبادی سیاسی این هفته هرات به امامت حجه الاسلام والمسلمین رضازاده اقامه شد.
امام جمعه هرات در ابتدای خطبه های اول نماز مؤمنان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین پیام نماز جمعه تقواست گفت اگر تقوا در برنامه های ما باشد انسان به برکات شایسته ای خواهد رسید و اشاره به روایتی از امام باقر علیه السلام در مورد تقوا بر اجتناب از حرام تاکید کرد.
هواداران کاندیداها نسبت به دفاع از کاندید مورد علاقه خود با هر سلیقه ای که هستند از دروغ و دروغ پردازی و شایعه پراکنی  بر حذر باشیم. سم مهلک در جامعه دروغگویی است، صداقت و دوستی در گفتار در فعل و افعال ما دخیل است و نقش بسزایی دارد.
اشاره به جشن ولایت و رهبری جامعه و بیان روایتی از امام علی علیه السلام بر صادق بودن در کلیه امورات تاکید کرد.
خطیب نماز  جمعه هرات در ابتدای خطبه دوم هم مجددا مؤمنان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد
حجه الاسلام والمسلمین رضازاده در ادامه با اشاره به حضور آحاد مختلف مردم در نماز جمعه شهر هرات بر اهمیت شرکت پرشور در این آیین عبادی و سیاسی تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفایش را گرامی داشت و این هفته را به کارکنان دادگستری شهرستان و دستگاه قضا تبریک گفت.
امام جمعه هرات در ادامه با بیان اینکه کثرت پرونده ها در دادگستری ها یک همت جهادی می خواهد به بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضائیه پرداخت.
اشاره به روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت این هفته را به بازاریان و اصناف شهرستان تبریک گفت و از زحمات بازاریان تقدیر کرد و گفت : کنترل قیمت ها، بازرسی بازار، نوسان قیمت کالای ضروری جامعه مقایسه آن با شهرهای اطراف آن در شهرستان و همچنین تخلفات صورت گرفته و برخورد با تخلفات را وظیفه اداره صنعت و معدن و تجارت می دانیم و بر کنترل قیمت ها از سوی این اداره در سطح شهرستان  تاکید کرد.
امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت انتخابات یک مسابقه هست که  هر کس تلاش می کند تا برنده شود اما در این عرصه دو قطبی را که در آن نهفته است را برخی قبول داریم و برخی را خیر، برخی از افراد انقلابی و برخی هم گوش به رسانه های معاند دادند، دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی دو قطبی اسلام و کفر، صلاح و فساد، تقوا و فجور، معروف و منکر است. مردم ایران اسلامی تا پای جان پای، این انقلاب ایستاده اند، عملیات روانی دشمن در فضای مجازی وجود دارد و به دنبال دو قطبی سازی فضای جامعه با هدف ایجاد انحراف در فکر و اندیشه مردم اند، ما دو قطبی شیعه و سنی، عرب و عجم را به هیچ وجه قبول نداریم و مردم از این دو قطبی ها متنفرند.
 دوقطبی تند رو و میانه رو در ایران اسلامی معنایی ندارد، تندرو کسی است که دنبال برخی از انشقاق ها بین مردم است و این مردم را به جان هم بندازد  همانند منافقین در فتنه ها، مردم از دو قطبی نظام و مردم متنفرند، مردم از بی تدبیری برخی از مسولین ناراحتند،
چاره ساز مشکلات کشور انتخاب اصلح است.
اشاره به اول تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی این روز را تبریک گفت و خاطر نشان کرد : مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی باید حل شود، در برخی از مسجد شهر و روستا امام جماعت نداریم لذا نگاه ویژه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان نسبت به شهرستان را خواستاریم.

نظر شما