شناسهٔ خبر: 67295620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محفلی به نام و یاد شهدا در بافق

یادواره شهدای روستای مبارکه و گرامیداشت رییس جمهور شهید وهمراهان در بافق برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، یادواره ۲۲ شهید روستای مبارکه بافق و گرامیداشت رییس جمهور شهید وهمراهان با حضور باشکوه قشر‌های مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسنیه بزرگ حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای مبارکه بافق برگزارشد.محمد احمدیان از راویان و رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و شهید جمهور آیت الله رئیسی، گفت: راه شهید جمهور، مسیر نجات کشور است چرا که دشمن امروز ما همان دشمن دفاع مقدس است و برای شکست دشمن ایستادگی و خدمت نیاز است. وی، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، افزود: همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا در طول انقلاب برای ماندگاری وتنومند شدن درخت پربار انقلاب اسلامي   رقم خورده است و امروز جوانان انقلابی با وحدت ، همدلی و حرکت تاریخ ساز، آینده عزتمندی برای ایران اسلامی رقم بزنند.
شفیعی دبیر یادواره هم گفت: روستای مبارکه  از بزرگترین روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بافق است که ۲۲ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و افتخار میزبانی ۲ شهید گمنام را نیز دارد. وی افزود: این یادواره به مناسبت گرامیداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی با حضور باشکوه مردم و خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار شد. شفیعی گفت: هدف از برگزاری این یادواره  آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان‌ها شهدا است. 
اجرای سرود، دکلمه خوانی، نمایشگاه و غرفه‌های عکس شهدا و ... از برنامه‌های این مراسم بود.
روستای مبارکه بافق در حاشیه شرقی شهر بافق قرار گرفته است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

<div id="video-display-embed-code_11238123"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264986/11238123?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما