شناسهٔ خبر: 67295387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فروغی قهرمان تپانچه و صبیری قهرمان تفنگ شدند

مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۳۱ خرداد و اول تیر ماه در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در فینال بزرگسالان تپانچه جواد فروغی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و امیر جوهری خو نایب قهرمان شد. همچنین رضا قراگوزلو نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش تپانچه جوانان شایان تمدن در رده نخست ایستاد و محمد صادق قادری و پرهام کشتکار به ترتیب دوم و سوم شدند.

در فینال جذاب و نزدیک این مسابقات در بخش نوجوانان عرشیا شکربیگی در تیر‌های پایانی و در حالی که در رده سوم قرار داشت موفق شد خود را به صدر جدول برساند و جایگاه نخست را از آن خود کرد. محمد مهدی چوبین از قم نیز رده دوم قرار گرفت و ایلیا زکی زاده از قزوین بر سکوی سوم ایستاد.

صبیری قهرمان تفنگ شد

این مسابقات امروز (جمعه)، اول تیرماه در بخش تفنگ آقایان پیگیری شد.

در فینال تفنگ بزرگسالان علیرضا صبیری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابراهیم موحدیان موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین مجتبی خاکی در رده سوم ایستاد.

در بخش جوانان و نوجوانان تفنگ ابوالفضل نعمتی در رده نخست ایستاد، محمدمهدی طهماسبی عنوان نایب قهرمانی را دریافت کرد و آتیلا محمدرضایی سوم شد.

گفتنی است، دومین مرحله از مسابقات سلاح‌های بادی آقایان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای خدمت یادواره پیشکسوت تیراندازی، مرحوم جواد کوهپایه زاده برگزار شد. 

انتهای پیام/

نظر شما