شناسهٔ خبر: 67295386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور کارآمد باشد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود درخصوص انتخابات، ۳۳ بار بر این تاکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی امروز _جمعه یکم تیر_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: هفته آینده انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم برگزار خواهد شد و امیدواریم مردم همانند تشییع شهدای خدمت در این زمینه نیز حماسه‌سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور آحاد مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید می‌کند، ادامه داد: مشارکت مردم به معنی این است همچنان پایه‌های انقلاب هستند و مانع تعرض دشمنان می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور مردم موجب وحدت و افزایش ملی می‌شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری هم خودمان و دیگران را برای مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز دعوت کنیم.

خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر بیانات مهمی را در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح فرمودند، گفت: ایشان ۳۳ بار بر این تاکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

وی ادامه داد: ایشان ۲۸ بار نیز بر این موضوع تاکید داشتند فردی را باید انتخاب کرد که بر ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن فرجی برق، رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گزارشی از عملکرد دستگاه قضائی استان زنجان ارائه کرد و اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی در شهر زنجان وجود معتادان متجاهر است.

وی افزود: وجود این معتادان علاوه بر افزایش جرایم مختلف چهره شهر را ناخوشایند کرده است و در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ۲ ماه آینده کمپ ماده ۱۶ برای معتادین افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به حضور مسئولان قضائی در بین مردم اشاره کرد و ادامه داد: حضور در مساجد شهر از جمله برنامه‌های سالیانه است که بخش عمده آن رفع مشکلات در مناطق کم‌برخوردار بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری هم اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم اهمیت بسزایی دارد که امیدواریم با انتخاب خود سکان اداره کشور را به او بسپارند.

وی به لزوم رعایت اخلاقی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره و خاطر نشان کرد: طبق قانون تخلفات احتمالی رصد می‌شود.

نظر شما