شناسهٔ خبر: 67295278 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اطعام غدیر در قیروکارزین با پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم... -

اقتصاد ایران: قیروکارزین - دبیر بنیاد غدیر شهرستان قیروکارزین گفت: برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برای گرامیداشت عید غدیر اجرا خواهد شد که پخت ۵۰ هزار پرس غذای گرم از جمله شاخص‌ترین آنها است.

صاحب‌خبر -

نعمت الله مریدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: غدیر یکی از مهمترین وقایع تاریخی و دینی ما مسلمانان و بویژه شیعیان است که در آن پیامبر اکرم (ص) پس از بازگشت از حج آخر خود، جانشین خود و ولی‌امر مسلمین را انتخاب کرد.

دبیر بنیاد غدیر شهرستان قیر و کارزین با بیان اینکه عید غدیر امسال در شهرستان مثل همیشه با شکوه برگزار خواهد شد افزود: امسال نیز با همکاری بنیاد غدیر، فرمانداری، دفتر امام جمعه شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های شهرستان عید غدیر در این شهرستان گرامی داشته می‌شود.

مریدزاده با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در شهرستان قیر و کارزین در همین راستا اجرا خواهد شد افزود: پخت ۵۰ هزار غذای گرم به عنوان برنامه شاخص و مهم این روز، اکرام مؤمنان و نیازمندان، پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده‌های سادات و کمک به امر ازدواج آسان با پرداخت جهیزیه از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که با هدف گرامیداشت عید غدیر خم در نظر گرفته شده است.

دبیر بنیاد غدیر شهرستان قیروکارزین در پایان گفت: جشن‌های باشکوهی نیز همراه با نورافشانی در ۵ نقطه شهری و ۴۰ نقطه روستای در دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما