شناسهٔ خبر: 67295241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت عسلویه:

حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی را نشان می‌دهد

بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: حضور مردم مانع تحرک دشمن می‌شود و وحدت ملی را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی بدری در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: باید خدا را بر همه اعمال، رفتار و سکنات خود حاضر بدانیم چراکه دنیا فانی و زودگذر است و ارزش ندارد که انسان معصیت کند و خدا را از خود برنجاند.

وی اضافه کرد: مسئله حسن عاقبت و عاقبت به خیری مهم است؛ یکی از دعاهایی که همیشه در حق دیگران می‌کنم دعای عاقبت به خیری است، آنقدر مهم است که پیامبر و اولیا هم در حق دیگران این دعا را می‌کردند، مهم است که پایان و عاقبت ما خیر باشد و ختم به سعادت شود.

امام جمعه موقت عسلویه با تبریک ولادت امام هادی ادامه داد: به فرموده این امام همام، کسی که ارزش وجودی برای خود قائل نباشد از شر او در امان نباشید. بعد از ذات پروردگار گران قیمت ترین چیز وجود انسان است.

وی با تبریک عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان خاطرنشان کرد: همه مکلف هستیم فرهنگ امامت و ولایت را در جامعه تبیین کنیم و واقعیت‌ها درباره ولایت را به نسل‌ها بیان کنیم‌.

بدری بیان کرد: فرزندان و جوانان اهمیت این روز را بدانند. اکمال دین و اتمام نعمت در این روز بوده است. آخرین حج پیامبر بود و می‌خواست وصی و جانشین خود را که از سوی خدا تعیین شده بود به مردم معرفی کند. پیامبر آنجا فرمود این علی دستش در دست من است و کنار من ایستاده است منظور علی دیگری نیست.

وی افزود: عید غدیر ایام شادی و سرور است و همه دست به دست به هم بدهید. مراسم بر پا کنید، شهر و روستا را تزئین کنید، ایستگاه صلواتی و موکب در کوچه‌ها و محله برپا کنید. بزرگترین عید مسلمانان است همه این مراسم غدیر را خوب بر پا کنند و هر کس هرقدر در توان دارد فقرا را غذا بدهد و اطعام کند.

امام جمعه موقت عسلویه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و همچنین ۷ تیر سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین را گرامی داشت.

وی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: یاد کنیم از شهید جمهور آیت الله رئیسی که مخلصانه و صادقانه خدمت کرد. در انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم و مشارکت داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم. حضور مردم مانع تحرک دشمن می‌شود و حضور پر شور وحدت ملی را نشان می‌دهد.

بدری بیان کرد: این ۶ نامزد که توسط شورای نگهبان تأیید شده است مورد احترام هستند، تخریب نکنند، دیدگاه‌های سیاسی به جای خودش به آنها احترام بگذارید. احترام به شورای نگهبان قائل باشیم‌، انتخابات میدان تبیین است نه جای تخریب. همه وظیفه داریم هر جا که هستیم و هر پستی که داریم تبلیغ و تبیین کنیم که مردم حضور پیدا کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب ویژگی‌های رئیس جمهور را برشمرده اند؛ از جمله اینکه تقید به دین داشته باشد، جهادی و انقلابی باشد، مبارزه با فساد داشته باشد، مدیر، باتقوا، دلسوز و خستگی ناپذیر باشد.

نظر شما