شناسهٔ خبر: 67295238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب جمعه اهواز:

باید به جریان حامی نامزد‌های ریاست جمهوری نیز نگاه کرد

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: نباید به تنهایی به فرد نامزد نگاه کنیم بلکه باید به جریان‌های حامی او نیز نگاه کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد خطیب جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره مطالبات مردم استان خوزستان و ضرورت رسیدگی مسئولان به وضعیت شهر گفت: برخی از مناطق ما با مشکل فاضلاب و آسفالت و... روبرو هستند؛ بنابراین رسیدگی و رفع این مشکلات از سوی مسئولان ضروری است.

او در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه به منظور مدیریت مصرف برق باید در ساعات تعطیلی ادارات، دستگاه های سرمایشی خاموش باشند افزود: همه شهروندان به سهم خود کولرهای اضافی را خاموش کنند تا کمبود برق نداشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه به واسطه رای مردم دولت می تواند مسیر توسعه را به درستی ریل گذاری کند افزود: ۳ سال به صورت شبانه روز در دولت سیزدهم کار شده و باید مدیریت به دست کسانی بیفتد تا بتوانند کشور را به بهترین نحو هدایت کنند.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه نباید به تنهایی به فرد نامزد  نگاه کنیم بلکه باید به جریان‌های حامی او نیز نگاه کرد و با فکر رای داد.

او بابیان اینکه رییس جمهور آینده باید نشاط سیاسی را مدیریت کند تا ارزشهای انقلاب در جامعه عمیق شود ادامه داد: دولت آینده باید به گونه ای حرکت اجتماعی ایجاد کند که در جامعه ارزش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید مسئله نظام دیوان سالاری و آسیب‌های جدی آن را حل کند.

امام جمعه اهواز گفت: باید به دنبال این باشیم تا مدیران جوانان انقلابی در کشور فعالیت کنند.

نظر شما