شناسهٔ خبر: 67295200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد:

پیروز انتخابات ریاست جمهوری خود را رئیس‌جمهور همه مردم بداند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: شخصی که در انتخابات رای می‌آورد رئیس جمهور همه مردم است و همگی باید به وی کمک کنند و او نیز باید خود را رئیس جمهور همه مردم بداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _جمعه یکم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات از قبیل ناظران، مجریان و مسؤلین ستادهای مختلف در تلاش هستند تا انتخاباتی پرشور را خلق بکنند.

وی افزود: رئیس جمهور از مرزهای اعتقادی مردم دفاع می‌کند و در فضای امروز که شبهه‌افکنی نسبت به افراد زیاد است، رئیس جمهور باید پاسبان دین و اعتقادات مردم باشد.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: حفظ استقلال سیاسی و استقلال اقتصادی یکی از وظایف اصلی رئیس جمهور است.

براتی‌زاده خاطرنشان کرد: در شرایطی که با شبیخون و حملات فرهنگی در کشور روبرو هستیم، رئیس جمهور باید بتواند کشور را از این خطرات مصون نگه دارد.

وی تاکید کرد: پشتیبانی از حق و گسترش عدالت در همه حوزه‌ها نیز از دیگر وظایف اساسی رئیس جمهور است که میزان تأثیرگذاری وی بر زندگی مردم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: انتخابات تنها راه اصلاح و تغییر در کشور است و مسیر دیگری به جز آن وجود ندارد.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: معاندین و منافقین که سال‌ها است به دنبال براندازی و سرنگونی نظام هستند، هدفی جز به دست آوردن منافع شخصی ندارند.

براتی‌زاده در ادامه گفت: تجربه ۴۵ ساله انقلاب ثابت کرده‌است که انتخابات در اوج سلامت برگزار می‌شود و حامیان کاندیداهای مختلف تحت تأثیر القاهای منفی دشمن قرار نگیرند.

وی تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و حامیان آن‌ها مراقب عملکرد و رفتار خود باشند و قانون و اخلاق را نیز در فعالیت‌های خود رعایت کنند.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و اقدامات ستادهای نامزدهای انتخاباتی در رصد دستگاه قضائی استان قرار دارد و اگر جرمی صورت گیرد پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: از آنجایی که نامزدهای انتخاباتی از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، بنابراین صلاحیت این مسؤلیت را دارند و مردم باید کسی را انتخاب کنند که شایستگی بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: شخصی که در انتخابات رأی می‌آورد، رئیس جمهور همه مردم است و همگی باید به وی کمک کنند و او نیز باید خود را رئیس جمهور همه مردم بداند.

نظر شما