شناسهٔ خبر: 67295134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مشکلات قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعان پیش از نماز جمعه شیراز با حضور مسئولان قضایی استان فارس بررسی شد

رئیس کل‌دادگستری فارس به همراه ۴۰ تن از مسئولان قضایی استان در اولین روز از هفته قوه قضاییه پیش از برگزاری نماز جمعه امروز شیراز در جمع مردم و نمازگزاران حاضر شدند و به بررسی مشکلات حقوقی قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعان پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه دیدار مردمی در نماز جمعه شیراز با بیان اینکه امروز به صورت همزمان مسئولان در ۵۱ حوزه قضایی استان فارس میزبان مردم و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های قضایی آنان بودند، گفت: تداوم و استمرار حضور مسئولان قضایی در جمع مردم ساختار مردمی و دغدغه‌مند قضایی را قوام می‌بخشد.

 رئیس کل دادگستری استان فارس یکی از بزرگترین ویژگی‌های دستگاه قضایی در سال‌های اخیر را همدلی و تعامل مردم و مسئولان در همه سطوح خواند و افزود: مجموعه قضایی استان فارس از هر فرصتی برای حضور در مجامع عمومی جهت حضور در بین مردم و بررسی درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان استفاده می‌کند که یکی از این مکان‌ها مصلی‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌های سراسر استان است.

مشکلات قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعان پیش از نماز جمعه شیراز با حضور مسئولان قضایی استان فارس بررسی شد

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه در استان فارس است گفت: برنامه‌های هفته قوه قضاییه امسال به نحوی تنظیم شده است که در این ایام بالاترین میزان ارتباط با مسئولین قضایی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ویژگی حضور در جمع مردم را ارتباط بی واسطه با مردم و اقشار گوناگون خواند و خاطرنشان کرد: دسترسی راحت مردم به مسئولین قضایی زمینه گسترده‌تر شدن دیدگاه‌های اجتماعی و آشنایی با مشکلات مردم که مرتبط با دستگاه قضایی است؛ خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما