شناسهٔ خبر: 67295077 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

آموزش قرآن کریم در نظام اسلامی باید در صدر برنامه ها باشد

حجت الاسلام صنعت پور گفت: ارزیابی های مستمر نخبگان قرآنی در سه سال گذشته، توجه به زیرساخت ها از احداث مدارس قرآنی تا توسعه و تجهیز آنها، بخشی از اقدامات کليدی در حوزه توسعه کمی و کیفی معارف قرآن کریم و آموزش قرآن کریم باید در صدر برنامه ها باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین صنعت پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در آئین اختتامیه دوره تخصصی ارتقای مهارت‌های تدریس(ویژه خواهران) و تجلیل از مربیان منتخب دارالتحفیظ های نداجا گفت: در نظام اسلامی، آموزش قرآن کریم باید در صدر برنامه ها باشد.
 
وی افزود: ارزیابی های مستمر نخبگان قرآنی در سه سال گذشته، توجه به زیرساخت ها از احداث مدارس قرآنی تا توسعه و تجهیز آنها، حمایت مالی از علاقمندان به حضور در مدارس قرآنی خارج از آجا، برگزاری رزمایش های قرآنی، توسعه آموزش عمومی قرآن با طرح های تسنیم و توجه به دوره های تخصصی برای مربیان قرآنی، بخشی از اقدامات کليدی در حوزه توسعه کمی و کیفی معارف قرآن کریم بوده است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا بیان داشت: تقویت کلاسهای قرآنی سه شنبه و ماه مبارک رمضان و توجه جدی برای اجرای آن، یکی از کلیدی ترین اقدامات در نیرو برای توسعه معارف قرآن کریم بوده است.
 
وی افزود: در کنار اراده فرماندهان و برنامه و حمایت متولیان، مربیان قرآنی در ترویج معارف قرآن کریم نقش به سزایی دارند.
 

نظر شما