شناسهٔ خبر: 67295032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار وعزت کشور را افزایش می‌دهد

سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عزت کشور را افزایش می‌دهد و قدرت ما را در عرصه داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید حسین حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته مسجد جامع شهر سنندج با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: جمعه آینده روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است و مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات تمام تلاش خود را بکار برده است، افزود: مردم باید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی موجب ناامیدی دشمن شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عزت کشور را افزایش می‌دهد و قدرت ما را در عرصه داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: باید تمام افرادی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند در این رویداد سیاسی مشارکت کنند.

ماموستا حسینی گفت: وجود برخی مشکلات جامعه نتیجه سومدیریت‌ها است و باید مردم با همدلی و مشارکت خود فردی کارآمد را انتخاب کنند.

وی همچنین از خدمات خوب دستگاه قضا در استان تقدیر کرد و افزود: ایجاد اشتغال برای زندانیان از حرکات ارزشمندی است که امروز در این سیستم شاهد هستیم.

وی از دستگاه قضا به عنوان مامن مظلومان یادکرد و از تلاش‌های مجموعه دستگاه قضای استان تقدیر کرد.

امام جمعه سنندج همچنین بر اقامه نماز، عبادت، راز و نیاز با خدا، انفاق و بخشش در راه خدا، دستگیری از نیازمندان، صبر در برابر مصیبت‌ها تاکید کرد.

نظر شما